|
|
| FCB_Fanatic |
kheb gisteren de match ook gezien, Anderlecht was sterk in de eerste 25, maar na die goal trok het op nie veel meer. Pareja haalde een onvoldoende niveau, en vooral Vandamme was immens zwak. Dat ze die maar vlug terugsturen naar waar em vandaan komt want die is mss goed genoeg voor de Jupiler league, maar niet voor de CL. Na de match zegt hij dan nog dat de bal te weinig in de ploeg werd gehouden en er te weinig over de grond werd gespeeld terwijl hij het toch wel keer op keer zelf was die met de lange bal werkte en zo steeds de bal verloor.
Frutos vond ik zelf ook de beste man op het veld, hoe die ne bal kan bijhouden en afschermen :eyes:
verder vond ik het ook maar ne behoorlijk zwakke scheids
ze hebben nu twee op 6, kzie ze thuis wel de drie punten pakken tegen Athene en dan de derde plaats nemen, maar het is waarschijnlijk onvoldoende voor de 2de plaats. Stel dat ze nog een puntje op twee wedstrijden pakken tegen Milan, dan zie ik ze nog die tweede plaats verliezen omdat ik ze niet zie winnen in Lille. |
|
|
| djcresto |
| alles kan he. In hun beste campagne in 2000 begonnen ze met 0 op 6 (dacht ik). Alleszins met een zware nederlaag in Man U. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by djcresto
alles kan he. In hun beste campagne in 2000 begonnen ze met 0 op 6 (dacht ik). Alleszins met een zware nederlaag in Man U. |
yup, maar als ik mij niet vergis moesten ze in de laatste wedstrijd pas opnieuw tegen Man U, dat op dat moment reeds was geplaatst en met een 'B elftal' naar Brussel kwam. Anderlecht won toen die match met 2-1 denk ik en dat zijn toen drie heel belangrijke punten gebleken. De pech nu is dat Milan met zn sterkste elftal zal spelen omdat ze nog niet zeker zijn van plaatsing.
Alles is natuurlijk nog steeds mogelijk, maar ik heb toch mn bedenkingen na hun prestaties tegen Lille en Athene. Ze kunnen goed voetbal brengen, maar geen volledige match ... en dat zullen ze tegen milan wel een hele match moeten brengen als ze op winst willen rekenen |
|
|
| Gladius |
| thuis valt er tegen Milaan toch iets te rapen, alsook in Lille. Maarja, dan moete ze idd wel een hele match een deftig niveau halen |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by djcresto
alles kan he. In hun beste campagne in 2000 begonnen ze met 0 op 6 (dacht ik). Alleszins met een zware nederlaag in Man U. |
In hun beste campagne haalde ze toch als ik me niet vergis in hun 1ste match (thuis) al een 1-0 overwinning tegen PSV. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|