|
|
| Bl@ckOut |
Als supporter van Anderlecht moet ik toch toegeven dat ze onterecht de 3 punten hebben gepakt. Het liep over 't algemeen voor geen meter en GBA speelde behoorlijk sterk. De tackle van Goor was een zuivere penalty, en de penalty van Anderlecht was er geen (het was sowieso al licht gefloten maar het gebeurde net buiten het strafschopgebied).
En da 2e geel van VDB, komaan zeg, zijn we nog serieus bezig hier? Zoals al eerder gezegd, ne ref moet bij zijn beslissing blijven, tenzij na overleg met zijn lijnrechters. Maar eerst niks geven en na protest van de tegenstander toch een 2e geel geven, hoe belachelijk zijt ge dan bezig :haha: |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Glexx
Proficiat aan de Genk-fans, jullie hebben verdiend gewonnen!
Lierse kwam er gewoonweg niet aan te pas, slechte passes, alle duels verliezen, ...
Maar ja, volgende week beter zeker .. |
Thanks! :p
Heb er echt goede hoop ik dat we dit seizoen nog veel kunnen bereiken. Eindelijk staat er terug een ploeg op het veld die mentaliteit en inzet toont.. :) Ook langs het veld heerst er weer een schitterende sfeer onder de supporters.. De 0-3 overwinning lag dus ook niet aan het feit dat Lierse zwak was, wij warren gewoon goed.
Nu wordt het aftellen naar de 19e.. :cool: |
|
|
| mellow_head |
| kut Standard :whip: :crazy: |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by Bl@ckOut
Als supporter van Anderlecht moet ik toch toegeven dat ze onterecht de 3 punten hebben gepakt. Het liep over 't algemeen voor geen meter en GBA speelde behoorlijk sterk. De tackle van Goor was een zuivere penalty, en de penalty van Anderlecht was er geen (het was sowieso al licht gefloten maar het gebeurde net buiten het strafschopgebied).
En da 2e geel van VDB, komaan zeg, zijn we nog serieus bezig hier? Zoals al eerder gezegd, ne ref moet bij zijn beslissing blijven, tenzij na overleg met zijn lijnrechters. Maar eerst niks geven en na protest van de tegenstander toch een 2e geel geven, hoe belachelijk zijt ge dan bezig :haha: |
ah komaan.. die arbiter ging zowieso geel trekken en het was ook de enige juiste beslissing.. ge gaat toch niemand wijsmaken dat dat geen gele was :/ dus terechte beslissing, de enige terechte beslissing van de match trouwens |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|