|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
ik zie ze tegen de beter ploegen wel beter spelen en ze zullen er ook wel punten tegen halen, maar op de cruciale momenten zie ik ze tekort schieten. Kweet niet echt waar het aan ligt, een gebrek aan kwaliteit of ervaring? Tegen Kazachstan was in ieder geval veel te wjten aan tactische fouten van de bondscoach |
met die nieuwe kern hebben ze amper een paar matchen gespeeld, nog te vroeg imo om zo'n uitspraken te doen. Als eenmaal de vlam erin schiet en er is vertrouwen, kan veel volgens mij. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Gladius
met die nieuwe kern hebben ze amper een paar matchen gespeeld, nog te vroeg imo om zo'n uitspraken te doen. Als eenmaal de vlam erin schiet en er is vertrouwen, kan veel volgens mij. |
t is idd ne nieuwe kern, het zou dan ook goed zijn om te zorgen dat ze die kern op elkaar ingespeeld raakt. Dat kan alleen als er ook naar een bepaalde vaste kern toe wordt gewerkt.
Helaas hadden we daar de vorige keer pech dat een aantal spelers hebben moeten afhaken, wat dan volgens mij cruciaal is, is dat men spelers op de juiste posities gaat uitspelen. En het is op dat vlak dat de bondscoach de vorige keer grandioos is gebuisd. Hopelijk heeft hij daaruit geleerd voor de komende match ... |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
0 - 1 |
Kga mij daarbij aansluiten. Het zal wel weer gene vetten worden en met de hakken over de sloot. |
|
|
| djcresto |
| Standard dat een bod van 8 miljoen op Onyewu weigert, hoe belachelijk. Alsof ze hun seizoen gaan redden door hem te houden. Beter met dat geld een goei ploeg bij elkaar kopen voor volgend jaar. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|