|
|
| massiveK |
Intussen heeft Lille (Die tegen RSCA zal spelen in het CL) een grote indruk gemaakt. Ze hebben met 3-0 gewonnen vs Bordeaux en zitten nu in de 2de plaats van de Ligue 1 met een punt verschil achter Lyon.
Tja een sterke ploeg maar toch mogelijk, zeker in Brussel.
Voor morgen.. mm moeijlijk te zeggen maar als anderlecht zijn goed niveau bereikt denk ik dat ze Zullen winnen.. Ik denk dat het 2-1 zou kunnen zijn
Est ce que j'ai pas raison? Oui tu as raison! Anderlecht Anderlecht Anderlecht Champion:D |
|
|
| Blue Sky 99 |
Gvd, klote fusieploegske uit Brussel :whip: Doorspelen wnr er een geblesseerde Lierse-speler op de grond ligt, een hoekschop veroveren en dan daaruit scoren ... NB nog wel zowat de kleinste van allemaal, ik vraag me af wie die niet gedekt heeft :sadgreen:
En de VRT was dus ook weer goed bezig, in Studio 1 wel laten zien dat er een discussie is ts Van Meir en Cartier maar de bijhorende fase laten ze er dan niet bij zien ... van fair play hebben ze dus in Brussel nog niet gehoord :mad: Als dit vanavond tussen RSCA en Club gebeurde stond België weeral op z'n kop :o |
|
|
| massiveK |
| quote: | | van fair play hebben ze dus in Brussel nog niet gehoord |
Ja maar wel in china he? |
|
|
| mellow_head |
| quote: | Originally posted by massiveK
Ja maar wel in china he? |
BET FAIR! :p |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by mellow_head
BET FAIR! :p |
Op welke ploegen heb je vandaag geld ingezet? :p |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|