|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by ConFig
zever :whip:
zoon matchen zijn echt geen referentie vind ik. Ik ben er nog altijd van overtuigd dat Club ook zoon niveau kan halen.. Club wordt altijd als 'niet technisch' afgestempeld.. maar wat ik al aan hoogstandjes heb gezien de laatste jaren :p , een Club Brugge dat goed draait kan in principe moeilijk van Anderlecht verliezen.. in dat geval wint Club gewoon alle duels.. en dat bepaalt meestal in grote mate de uitslag van de match. Anderlecht heeft al veel geluk gehad om die 9/9 te halen. Tijd om de kaarten eens te laten draaien |
Sarcasm ftw? :p Hoogstandjes in Brugge, wie zorgt daar dan wel voor?
En ik kan me iig niet herinneren wanneer bruggen voor het laatst won op anderlecht. Anderlecht heeft idd al het nodige geluk gehad dit seizoen, maar normaal gezien kan het enkel beter gaan met de spelers die terugkeren uit blessure en de spelers die op elkaar ingespeeld raken.
Ik ga ook voor 3-1. |
|
|
| Blue Sky 99 |
| Morgen komen er gewoon weer 2 bange ploegen op het plein en dan krijg je zo'n topper die ongelooflijk teleurstelt ... De kans zit er dus dik in dat een gelijkspel (met weinig doelpunten) wordt of een kleine zege voor de thuisploeg. Van een zege zou'k als Brugge-supporter toch niet echt dromen hoor, vooral niet verliezen is de boodschap. |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
Sarcasm ftw? :p Hoogstandjes in Brugge, wie zorgt daar dan wel voor?
|
In samenvattingen op tv ziet ge dat niet ze, ge onderschat echt de techniek die sommige Club spelers hebben..
Ik heb ook niet gezegd dat Club gaat winnen morgen.. imo speelt Club al een jaar n half niet meer op niveau.. kheb et nog meegemaakt dat Club zo goed als al zijn thuismatchen met 3 goals verschil won.. Dat is nu ver weg, Club draait gewoon ni echt meer, en de ploeg die ze nu hebben vind ik ook totaal ni meer zo goed als die van pakweg 3 jaar geleden.. Maar da wil niet zeggen dat ze niet op hoog niveau kunnen spelen. Club acht ik zeker in staat om op Anderlecht punten te gaan halen. Of ze et gaan doen is een andere vraag..
Maar als Anderlecht en Club beiden op hoog niveau zouden spelen schat ik Club zeker niet minder in.
edit: en verdedigend loopt et bij Club ook niet echt goed, daar ga ik mee akkoord. Verleden jaar was de verdediging het enige deel van Brugge dat op niveau was.. Maertens was toen in alle matchen zo goed als onfeilbaar.. Groot verschil met de verdediging van Club nu, Maertens is maar een schim van vorig seizoen geweest tot nu toe. Heel spijtig.. Anderlecht zit met een gelijkaardig probleem imo. |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by ConFig
In samenvattingen op tv ziet ge dat niet ze, ge onderschat echt de techniek die sommige Club spelers hebben.. |
:haha:
Jammer dat Verheyen gestopt is. Da was pas een technisch wonder man ! |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by Phortastic
:haha:
Jammer dat Verheyen gestopt is. Da was pas een technisch wonder man ! |
juist ja.. :rolleyes:
die had best nog wel wat techniek , heb em ook enkele schone dingen zien doen in de jaren dak hem zien spelen heb.. maar oordelen worden snel veralgemeend he hier, dat had ik al door :nervous: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|