|
|
| The_G0dfather |
5-0 voor brugge
en spaans is nog beter ! |
|
|
| ConFig |
| brugge wint 4-0 , liefst meer natuurlijk , ze spelen wel met half b-team, anders had ik 6-0 gezegd :p |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by djcresto
tja zie jij bv Standard halve finale van de Uefa Cup halen? Wel Steau deed dat vorig jaar en verloor maar op de valreep. Dit wijst er toch wel op wijst dat de ploeg zoiezo sterker is dan Standard. Het verlies was dus niet meer dan logisch imo. Qualificatie had een kleine stunt geweest. |
Na de 2-2 in Luik had de kwalificatie idd een stunt geweest maar als Standard gewoon z'n hoofd er had bij gehouden deze zomer en niet zo stom was geweest om hun topschutter naar RSCA te laten vertrekken en ook nog eens een sterkhouder als Léonard niet te houden, dan had er veel meer in gezeten. De afwezigheid van Conçeicao speelt trouwens ook een belangrijke rol. In principe zou een Belgische topclub steeds de CL moeten halen als het uitkomt tegen een Roemeense club, zelfs al heeft die het seizoen daarvoor de halve finale van de Uefabeker gehaald. Als je ziet welke som geld Standard had binnen kunnen halen moet het bestuur toch eens in eigen boezem kijken. |
|
|
| ConFig |
| quote: | | Originally posted by Blue Sky 99 Als je ziet welke som geld Standard had binnen kunnen halen moet het bestuur toch eens in eigen boezem kijken. |
wat zou dat uithalen?.. ik denk niet zoveel. Als standard er meer geld had tegengesmeten waren ze dat nu nog extra kwijt. Feit is dat een ploeg als Standard echt geen rekening mag houden met een eventuele deelname aan de CL.. moesten ze dat wel doen DAN zouden ze pas ferme verliezen maken. En ze hebben daar nu al schulden genoeg denk ik :D
btw: off the record: Sa Pinto heeft zijn eerste rode kaart al gepakt :p |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Blue Sky 99
Na de 2-2 in Luik had de kwalificatie idd een stunt geweest maar als Standard gewoon z'n hoofd er had bij gehouden deze zomer en niet zo stom was geweest om hun topschutter naar RSCA te laten vertrekken en ook nog eens een sterkhouder als Léonard niet te houden, dan had er veel meer in gezeten. De afwezigheid van Conçeicao speelt trouwens ook een belangrijke rol. In principe zou een Belgische topclub steeds de CL moeten halen als het uitkomt tegen een Roemeense club, zelfs al heeft die het seizoen daarvoor de halve finale van de Uefabeker gehaald. Als je ziet welke som geld Standard had binnen kunnen halen moet het bestuur toch eens in eigen boezem kijken. |
Je moet het zo kortzichtig nie bekijken he. Leonard was einde contract en was bijna onbetaalbaar voor Standard. Van Tchité hebben ze nu nog geld gehad, eind volgend seizoen niet meer. Standard is niet zo'n rijke club hoor. Zelfs het budget van Genk ligt hoger dacht ik. En Steau is echt geen lachertje, die voorzitter heeft veel geld (niemand dat filmke met zijne Maybach gezien?). Onyewu en Geraerts mogen nu ook nog weg deze transferperiode... Zegt genoeg over de financiele toestand ginder denk ik. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|