|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
2e helft van Anderlecht tegen Real was :eyes: Heel lang geleden dat ik Anderlecht nog zo heb weten combineren.
Eerste helft domineerde Real zonder twijfel, maar in de 2e helft bleef daar weinig van over en was Anderlecht de betere ploeg. Ongelooflijk hoe Biglia de ruimte ziet en altijd zuiver past. Hij recupereert dan nog redelijk wat ballen ook. Iedereen was eigelijk op niveau (Boussoufa was ook weer in goeie doen), en met die Pareja ziet de verdediging er toch iets beter uit. |
twas dan ook tegen de grootste klootploeg van spanje é ! |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Mr_Pedro
En tja Boussoufa, die is na dit jaar weg uit België, denk ik. Het zal trouwens niet zo fijn zijn om hem met Anderlecht naar Gent te zien komen. |
anderlecht moet wel nog het nodige geld hebben hoor om z'n spelers te kunnen houden, wie had gedacht dat wilhelmsson nog zo lang ging blijven |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
anderlecht moet wel nog het nodige geld hebben hoor om z'n spelers te kunnen houden, wie had gedacht dat wilhelmsson nog zo lang ging blijven |
De interesse in Wilhelmsson was nu ook niet zo groot he. Uiteindelijk zit em nu bij Nantes en die hun beste periode is al lang voorbij.
Jammer van Standard wel. Zeer slechte zaak voor het Belgisch voetbal. Een rechtstreekse deelnemer aan de CL zal er wel niet meer inzitten de komende jaren. Steau is nu wel geen slechte ploeg maar toch.
Vond het ook wel erg dat ge Real-Anderlecht kon volgen op een Vlaamse tv zender en Steau - Standard niet. Bij die 2e match ging het uiteindelijk wel om de knikkers. Real-Anderlecht was maar voor de fun. |
|
|
| Gladius |
^ idd, standard had ik veel liever gezien.
eerste keer dat ik Biglia zag spelen, wow! zalige techniek, altijd loopzuivere passen. En Boussoufa natuurlijk, goed dat die al direct op niveau draait. Hopelijk wordt het een leuke topper zondag. |
|
|
| krikke |
Met Biglia, Hassan, Tchité, Frutos en Boussoufa beschikt Anderlecht duidelijk over over de sterkste aanval van België. In Europa gaan ze volgens mij ook wat kunnen laten zien ALS de verdediging stand houdt ... Maar dat is al door iedereen gezegd geweest :stongue:
Wat Standard betreft, no offence, maar met de ploeg die nu op't veld staat, kunnen die weinig gaan zoeken in de CL. En laten we hopen voor Gent dat Stoica hetzelfde kan brengen als Boussoufa ... ;) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|