|
|
| Real |
| En Standard ligt er uit. :rolleyes: |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Real
En Standard ligt er uit. :rolleyes: |
Wat een verassing !
Good riddence, net of die ook maar IETS kunnen doen in de CL. Laat me niet lachen...
En dan kregen ze nog allemaal ne premie van 100.000 euro per persoon als ze zich hadden kunnen plaatsen... :nervous: |
|
|
| Shadowkid |
2e helft van Anderlecht tegen Real was :eyes: Heel lang geleden dat ik Anderlecht nog zo heb weten combineren.
Eerste helft domineerde Real zonder twijfel, maar in de 2e helft bleef daar weinig van over en was Anderlecht de betere ploeg. Ongelooflijk hoe Biglia de ruimte ziet en altijd zuiver past. Hij recupereert dan nog redelijk wat ballen ook. Iedereen was eigelijk op niveau (Boussoufa was ook weer in goeie doen), en met die Pareja ziet de verdediging er toch iets beter uit. |
|
|
| Real |
| Twas idd genieten. :crazy: |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
2e helft van Anderlecht tegen Real was :eyes: Heel lang geleden dat ik Anderlecht nog zo heb weten combineren.
Eerste helft domineerde Real zonder twijfel, maar in de 2e helft bleef daar weinig van over en was Anderlecht de betere ploeg. Ongelooflijk hoe Biglia de ruimte ziet en altijd zuiver past. Hij recupereert dan nog redelijk wat ballen ook. Iedereen was eigelijk op niveau (Boussoufa was ook weer in goeie doen), en met die Pareja ziet de verdediging er toch iets beter uit. |
tis een oefenmatch é :p zelfs al ist tegen real, ..
alst zondag om de knikkers draait zal et wel niet zoon vaart lopen :p |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|