|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by Mr_Pedro
even plezant als voor jullie de verplaatsing naar Gent vorig jaar :p |
indeed ;) twas payback time :) hopelijk hebt ge ervan genoten :D ook de Mexican wave na 60 minuten is best leutig :p |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Real
Kben echt eens benieuwd naar Genk - Standard. :nervous: |
Het gaat alvast een zeer geladen wedstrijd worden.. Het is al heel lang geleden dat er in Genk zo fel werd toegeleefd naar een match. Ik hoop dan ook op een scenario als in de testmatchen: Genk dat zowel op als langs de grasmat furieus aan de match begint en de match na een kwartier spelen al kan beslissen. Vanaf dan is het gewoonweg genieten :cool:
Enfin, ik ben er volledig klaar voor en ga me sebiet dan ook al maar eens richting Genk begeven want hier thuis houd ik het toch niet uit van de zenuwen :p |
|
|
| 1Million$shot |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Het gaat alvast een zeer geladen wedstrijd worden.. Het is al heel lang geleden dat er in Genk zo fel werd toegeleefd naar een match. Ik hoop dan ook op een scenario als in de testmatchen: Genk dat zowel op als langs de grasmat furieus aan de match begint en de match na een kwartier spelen al kan beslissen. Vanaf dan is het gewoonweg genieten :cool:
Enfin, ik ben er volledig klaar voor en ga me sebiet dan ook al maar eens richting Genk begeven want hier thuis houd ik het toch niet uit van de zenuwen :p |
bij mij staat radio 1 toch op straks als ik naar mijn match onderweg ben. :D
Ben es benieuwd of Vereecke iets gaat doen als het de spuigaten wat uitloopt. |
|
|
| Gladius |
| ik hoop dat standard met 0-3 wint ofzow :D |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Gladius
ik hoop dat standard met 0-3 wint ofzow :D |
moet ik u es samen met mellow head komen aframmelen ofwa gast ???? :whip: :whip: :whip:
:clown: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|