|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Config
Originally posted by ConFig
Frutos rode duivel ? no way! die gast speelt nog maar pas in Belgie en heeft nog nix bewezen.. een goed half seizoen kan iedereen spelen. bevestigen is veel moeilijker.
Salou mag vo mij best wel Belg worden.. die deed zijn aanvraag 4 jaar geleden al en kan verdomme beter nederlands praten dan dat kieken van een waseige die vind dat dit een pure show is. Hij is wel al vergeten dat ie Strupar ook heeft opgesteld toen die Belg werd
Salou deed dus zijn aanvraag al lang voor dat ie ook maar een beetje doorbrak en da heeft dus totaal nix te maken met eventuele selecties voor de Rode Duivels.
Natuurlijk moet Salou nu ook eerst bevestigen bij een topploeg..
|
anders moede is overtypen wat in de gazet stond :p |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by djcresto
anders moede is overtypen wat in de gazet stond :p |
ik ga akkoord met wat er in de gazet staat en twas een beetje samengevat + mijn mening. int vervolg moete de gazet dus nimeer lezen alst over voetbal gaat, kgaat ier wel al typen :p |
|
|
| Nabistai |
| Toch even opmerken dat Frutos helemaal geen ambitie heeft om rode duivel te worden. Dat is gewoon opgeklopt door de media omdat ze doorhadden dat hij nog nooit is opgeroepen. :o |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by MikeVee
1-1 , met een own goal van de belgen. |
Ik had ze nog overschat, dacht echt dat ze een gelijkspel met goal gingen halen :o |
|
|
| djcresto |
| Wat ik niet snap aan die bondscoachen is dat die zoveel spelers niet op hun normale positie laten spelen. Geeraerts op rechts, Hoefkens op rechts, Kompany int midden. Veel van die spelers verliezen op die manier toch een pak kwaliteiten. En das nu niet enkel bij Vanderijcken zo. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|