|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by 1Million$shot
er zijn geen kleine ploegen meer !!!
bijna iedereen kan een resultaat spelen tegenwoordig.
En veel beter zal het er niet op worden hé.
Ach ja, laten we Frutos en Salou maar snel rode duivel maken :crazy:
Maar, met wat zijn we dan bezig? |
Frutos rode duivel ? no way! die gast speelt nog maar pas in Belgie en heeft nog nix bewezen.. een goed half seizoen kan iedereen spelen. bevestigen is veel moeilijker.
Salou mag vo mij best wel Belg worden.. die deed zijn aanvraag 4 jaar geleden al en kan verdomme beter nederlands praten dan dat kieken van een waseige die vind dat dit een pure show is. Hij is wel al vergeten dat ie Strupar ook heeft opgesteld toen die Belg werd :p
Salou deed dus zijn aanvraag al lang voor dat ie ook maar een beetje doorbrak en da heeft dus totaal nix te maken met eventuele selecties voor de Rode Duivels.
Natuurlijk moet Salou nu ook eerst bevestigen bij een topploeg.. |
|
|
| 1Million$shot |
| quote: | Originally posted by ConFig
Frutos rode duivel ? no way! die gast speelt nog maar pas in Belgie en heeft nog nix bewezen.. een goed half seizoen kan iedereen spelen. bevestigen is veel moeilijker.
Salou mag vo mij best wel Belg worden.. die deed zijn aanvraag 4 jaar geleden al en kan verdomme beter nederlands praten dan dat kieken van een waseige die vind dat dit een pure show is. Hij is wel al vergeten dat ie Strupar ook heeft opgesteld toen die Belg werd :p
Salou deed dus zijn aanvraag al lang voor dat ie ook maar een beetje doorbrak en da heeft dus totaal nix te maken met eventuele selecties voor de Rode Duivels.
Natuurlijk moet Salou nu ook eerst bevestigen bij een topploeg.. |
Meneer De Mol was dus ook weer de slimste van de week.
Liet hij niet volgdende woorden optekenen in de kranten : "we zitten met de meest getalenteerde generatie sinds jaren. Te vergelijken met mijn tijd !" ??
Als De Mol iets zegt klinkt het altijd achterlijk: "toen de ref een duwke kreeg van Sergio stond er ook veel wind é" :whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by 1Million$shot
Als De Mol iets zegt klinkt het altijd achterlijk: "toen de ref een duwke kreeg van Sergio stond er ook veel wind é" :whip: :whip: :whip: :whip: |
Blijft ne classic :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| ConFig |
| der stond veel wind en daarom vloeg sergio zijn truitje int gezicht van den arbiter :D, maar twas niet slecht bedoeld :p |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Dan zijn we bezig met ons te KUNNEN plaatsen voor een EK of WK. Hoe zwaar dat ook klinkt :sadgreen: |
zeg Salou diende zijn aanvraag om Belg te worden 4 jaar geleden al in. Hij zal ook wel meer geïntegreerd zijn dan vele anderen die Belg willen worden. De uitspraken van Frutos zijn een beetje voorbarig natuurlijk. Voor tzelfde geld wilt die als em transfereert nr een Franse ploeg Fransman worden.
Heb enkel de tweede helft gezien. Dembele zag ik toch een paar leuke dingen doen. Voor de rest was het nieveel soeps. 100% inspiratieloos. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|