|
|
| dj Zevan |
kaka, wat een wereldspeler
voetbal kan toch zo simpel zijn met de effectiviteit en efficiëntie van 1-2's |
|
|
| Eagle` |
| tging allemaal wa rap voor yveke, de fox zal er niet ver naast zitten met zijn 15 seconden ;) |
|
|
| Shadowkid |
| Mja 4-1, terechte uitslag he. Anderlecht heeft nog wel kansen gehad maar dat was imo ook enkel omdat Milan het toeliet. Ach ja, van deze wedstrijd had ik sowieso niets verwacht. Het valt wel op hoe belangrijk Kaka is voor Milan, zalige speler ook natuurlijk. |
|
|
| DJ Sid |
| 4-2 was een mooiere en duidelijkere uitslag geweest :) |
|
|
| Jasperovitsj |
De 2 Brazilianen doen het toch maar weer...
Kaka maakt 3 doelpunten en Dida houdt toch een drietal gemaakte doelpunten uit zijn kooi. Enfin, ik denk niet dat Anderlecht aanspraak kon maken op een overwinning, zeker niet op basis van de eerste helft. Maar na dat doelpunte van Juhasz hebben ze toch een kwartier stevig doorgedrukt, en als er dan de 3-2 valt heb je toch opeens een andere wedstrijd hoor. Dan zat een gelijkspel er volgens mij nog wel in.
En Vanderhaege kunnen ze er volgende keer inderdaad beter uitlaten. Hij is te traag en technisch te zwak om op dit niveau nog een verschil te kunnen maken. Terwijl Biglia op zijn plaats véél meer te bieden heeft. En Serhat heeft ook een enorm sterke 2de helft gespeeld, amai. :eyes: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|