|
|
| ConFig |
"Het is nu vijf voor twaalf voor Vanden Borre"
di 08/08/06 - Anderlecht-speler Anthony Vanden Borre is niet goed aan het seizoen begonnen. Ploegmaats en kenners beginnen stilaan te twijfelen aan zijn toekomst. "Het komt niet meer goed met Vanden Borre."
"Anthony bestaat eigenlijk uit nonchalance", zegt zijn ploegmaat Yves Vanderhaeghe in de kranten. "Tijdens de match vloek ik, maar na de match verontschuldigt hij zich. Hij kijkt dan zo onschuldig en dan kun je niet meer kwaad zijn."
Anthony Vanden Borre
(foto PhotoNews)
"Hij heeft een concentratieprobleem. Ik blijf wel energie in hem steken, want hij heeft zo veel talent. Toch moet hij beseffen dat het vijf voor twaalf is."
Ook Bart Goor geeft Anthony Vanden Borre (foto) een waarschuwing. "Hij moet zich leren gedragen als een prof, daar wordt hij voor betaald", zegt Goor in Het Laatste Nieuws.
"Hij heeft veel talent, maar hij moet ook leren omgaan met alles rond hem. Hij staat in de belangstelling, ook bij de meisjes. Ik denk dat hij het daar moeilijk mee heeft."
"Hij blijft nog jong en heeft veel talent, maar het wordt tijd dat hij de knop omdraait", waarschuwt Goor.
"Toch moeten we hem niet veroordelen. Na de voorbije weken heeft hij vooral nood aan rust. We moeten hem niet nog meer onder druk zetten", besluit Goor.
De Coninck: "Het komt niet meer goed met hem"
"Grote talenten krijgen langer krediet, maar er is altijd een grens", zegt Wim De Coninck in Gazet van Anwterpen en Het Belang van Limburg. "Maar Vanden Borre nadert die grens wel erg snel. In de jeugd stak hij er zo ver bovenuit dat hij nonchalant is geworden", analyseert De Coninck.
"Kompany had dat ook, maar die kon zijn gedrag wel aanpassen. Vanden Borre snapt niet dat zijn gedrag anderen enorm stoort. Hij lijkt dezelfde weg op te gaan als Walter Baseggio. Ik weet niet wie hem kan veranderen. Mensen die met hem werken hebben me al verteld dat het niet meer goed komt met Vanden Borre."
"Het is te vroeg om hem nu al af te schrijven"
Anderlecht-manager Herman Van Holsbeeck weigert Vanden Borre op te geven. "Het is te vroeg om hem af te schrijven."
Anthony Vanden Borre
(foto Photonews)
"We mogen niet vergeten dat hij slechts 18 jaar is. Misschien is het wel te rap gegaan voor Vanden Borre", zegt hij in de kranten.
"Hij heeft misschien meer dan anderen begeleiding naast het veld nodig. Wij zullen hem die steun geven."
"We moeten voorkomen dat Anthony (foto) een tweede Walter Baseggio wordt", onderstreept Van Holsbeeck.
"Hij is echt wel bezig met die kritiek. Hij doet alsof het hem niet raakt, maar dat is maar een houding. Ik geloof nog altijd in hem", zegt Van Holsbeeck.
* René Vandereycken riep Anthony Vanden Borre wel op voor de Rode Duivels. Een slecht signaal denkt analist Wim De Coninck. "Hoe kan Vanden Borre nu beseffen dat hij slecht bezig is, als hij opgeroepen wordt voor de Rode Duivels?", vraagt De Coninck zich af. "Maar zal Vandereycken hem wel durven op te stellen?"
"Hij is erbij op basis van zijn kwaliteiten", antwoordt de bondscoach. "Ik weet dat hij niet zijn beste matchen achter de rug heeft. Maar dat hoeft eigenlijk geen probleem te zijn. Een speler kan in een andere omgeving plots openbloeien."
bron: sporza.be |
|
|
| 1Million$shot |
ze moeten gewoon zwijgen en sjotten verdomme !
daar worden ze voor betaald! :whip:
VDB heeft talent, dat weet iedereen. En hij moet door de coach terecht gewezen worden als hij naast zen schoenen loopt of slecht speelt! Maar toch niet door zen ploegmakkers zeker. |
|
|
| djcresto |
| tja die gast is nu pas 18 en de pers lijkt hem al af te schrijven. We zouden blij moeten zijn dat er zo'n talenten zijn. Welke 18 jarigen staan in de basis bij Anderlecht? Enja hij wordt nu eenmaal ook op de rechtsachter uitgespeeld. Paar weken geleden speelde hij op rechtsmidden en was hij de beste man opt veld. Verdedigend is em zeker nie de beste maar kzie hem alleszins liever spelen dan die blijtkont van nen Deschacht. |
|
|
| 1Million$shot |
| quote: | Originally posted by djcresto
tja die gast is nu pas 18 en de pers lijkt hem al af te schrijven. We zouden blij moeten zijn dat er zo'n talenten zijn. Welke 18 jarigen staan in de basis bij Anderlecht? Enja hij wordt nu eenmaal ook op de rechtsachter uitgespeeld. Paar weken geleden speelde hij op rechtsmidden en was hij de beste man opt veld. Verdedigend is em zeker nie de beste maar kzie hem alleszins liever spelen dan die blijtkont van nen Deschacht. |
deschacht for president :tongue3
and I quote Deschacht "Ik wil ooit kapitein worden van Anderlecht" :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha:
ben trouwens bekke fan van A'lecht ma den diene is toch wel een van de enigen die ik niet zou missen moest hij ergens anders spelen. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by 1Million$shot
den diene is toch wel een van de enigen die ik niet zou missen moest hij ergens anders spelen. |
kzou der nie teveel op hopen, daar geraken ze volgens mij niet zo heel vlug vanaf. Blijkbaar zijn ze der ook voldoende content van (naar't schijnt heeft em vorig jaar ook geen slecht seizoen gespeeld)
Ik vond het vooral hilarisch dat em laatst in de pers aan't klagen was dat em gene rode duivel meer is, hij begon al te denken dat Vandereyken em nie moest, dat hij werd gestraft voor zn owngoal tegen Lithouwen ... :stongue: :haha: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|