|
|
| Synthesia |
| quote: | Originally posted by RadiantB
Niet te verwonderen dat Nederland en de Scandinavische landen de warezlanden bij uitstek zijn. (beste economie en zo) |
Dat is gewoon omdat Scandinavische landen al jaren voorsprong hebben (vooral Zweden) op de rest van de wereld (behalve Japan, Hong Kong, Korea) wat betreft breedband Internet, 100mbit of zelfs 1gbit zijn daar niet zo een uitzondering meer - 100mbit al lang niet meer in Zweden.
En Nederlandse universiteiten en hogescholen hebben ook supersnel Internet (x gbit backbones en zo) - glasvezel?
Belgie is gewoon hopeloos achter aan't geraken, weinig vernieuwing en innovatie, zo goed als onbestaande concurrentie, kabel -> Telenet, telefoonlijn -> Belgacom. |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by Bertn
naast mij op kot had ik zo een kerel zitten. hij bekéék de helft van de films niet eens. "Hij verzamelde die films gewoon maar".
Sjah:) |
Downloading like a hobby :toothless |
|
|
| diddi |
@ Real en @ Bertn
Ge moet anders eens uitkijken naar een andere provider. Ik heb Scarlet met 20 gig-volume en dat werkt beestig goed en is nog goedkoper ook :) |
|
|
| Bertn |
| hier thuis is dat geregeld via mn pa zijn werk... dus overstappen gaat helaas niet:) (maar mijn ouders moeten er niet voor betalen natuurlijk, een geweldig pluspunt:p) |
|
|
| Loraine |
| Ga/blijf us on-topic sloeries ! :stongue: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|