|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by X-Tune
Is het nodig om elke maand 10 nieuwe films of cd's te downloaden, waarvan er 9/10 gewoon slecht en tijdverlies zijn? Ga gewoon die 1ne film in de cinema kijken. Als je overdrijftn dan is alles duur: te veel drank, te veel eten,...
Sommigen voelen gewoon een verplichting om elke film/cd te willen zien/horen enkel omdat hij gratis is. Get a life, mannen! |
:D Verrukkelijk ! Enne...dat heeft een naam: consumptie maatschappij ! :o |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by Devilex
Als ik van dancetunes een betaalde mp3 afhaal, en ik stuur die via msn door naar ne maat, dan is die in feite illegaal van als hij bij die maat toekomt. Hoe ziet Kazaa dit? |
Ik denk dat dit werkt met een digitale handtekening. Gij stuurt door en hij stuurt da nog is door en door en door... Als da in de handen valt van Brein (of andere instellingen), dan moeten ze enkel uwe naam opvragen dat in dat mp3-ke staat gecodeerd. En oeps...
| quote: | Originally posted by Devilex
Alles blijft gewoon bij hetzelfde, de piraterij is niet meer te stoppen, ze hebben het gewoon veel te ver laten komen. Enige oplossing is de prijzen van CD's, DVD's en Game's te laten zakken. |
Prijs laten zakken: akkoord. Te ver laten komen, da weet ik niet zenne. Ze hebben onlangs den diksten server in Zaventem van e-donkey plat gelegd, onlangs ook de site van Pirate Bay plat gelegd (hoewel die terug online is), Kazaa stopt en ik heb de algemene indruk dat iedereen wat voorzichtiger aan het worden is... |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by X-Tune
Is het nodig om elke maand 10 nieuwe films of cd's te downloaden, waarvan er 9/10 gewoon slecht en tijdverlies zijn? Ga gewoon die 1ne film in de cinema kijken. Als je overdrijftn dan is alles duur: te veel drank, te veel eten,...
Sommigen voelen gewoon een verplichting om elke film/cd te willen zien/horen enkel omdat hij gratis is. Get a life, mannen! |
naast mij op kot had ik zo een kerel zitten. hij bekéék de helft van de films niet eens. "Hij verzamelde die films gewoon maar".
Sjah:) |
|
|
| Push2005 |
Ik zit maandelijks aan mijn limiet met muziek alleen, films download ik niet eens ;)
Het voorbeluisteren van tracks enzo neemt ook best wel wat op. Idem met dikwijls te streamen. Ook delen wij onze internet verbinding met 3 hier thuis (broerke die veel multiplayered enzo)
Kvind dat ze toch wel naar 15 à 20 GB zouden moeten optrekken. Of de minimumspeed van 64 kbps naar 256 kbps, om nog een beetje leefbaar te blijven.
Vergeleken met internet in andere landen staan we er toch niet meer te goed voor :o |
|
|
| Bertn |
| wij zitten thuis met 5 op 1 adsl verbinding. zelfs als er geen enkele film wordt gedownload (maar altijd wel filmpjes, of ne keer een mp3 of zo) zitten wij meestal over onze limiet na 20 dagen. Dan moeten we altijd volume packs bijkopen en zo... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|