return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Kazaa wordt legaal

Phortastic
quote:
Originally posted by Nabistai
Groot gelijk! Dan komt het geld tenminste bij de grootwarenhuizen terecht! (Die steken namelijk het grootste deel in hun zak)

Anyway, films en cd's zijn gewoon te duur geworden voor de normale mens (nuja als ge er elke maand eentje koopt dan is er geen probleem natuurlijk).

.
Bertn
in 1985 was het 650 frank voor een CD. In de fnac betaal je nu gemiddeld 18 euro. in 20 jaar tijd valt die prijsstijging toch goed mee?:) dingen zoals brood of benzine zijn bijna verdubbeld in prijs...

Ik zeg hier niet dat ik zelf vrijuit ga he, ik download zelf ook veel muziek/films en zo, maar zeggen dat films er enkel nog zijn om gedownload te worden gaat er wat over imo:o
Sh!fty
quote:
Originally posted by X-Tune
Zever gezever. 10 gig is net genoeg.

I'm with stupid, films downloaden is waste of bandwith. Zou ik alleen ma doen om ne film te zien da nog ma net in de cinema is, ma dan laat de kwaliteit het meestal weten.
Als telenet nu 100GB/ maand zou toelaten weet ik zeker dat de mense die nu klagen over 10 gig / maand evengoed zitte zagen dat nie genoeg is:rolleyes:
X-Tune
quote:
Originally posted by Nabistai
Anyway, films en cd's zijn gewoon te duur geworden voor de normale mens (nuja als ge er elke maand eentje koopt dan is er geen probleem natuurlijk). Tzelfde voor de bioscopen, 8 euro voor naar ne film te gaan zien :stongue: Moest ik geen gratis tickets krijgen dan zouden ze mijne kop daar al lang nimeer zien.

Is het nodig om elke maand 10 nieuwe films of cd's te downloaden, waarvan er 9/10 gewoon slecht en tijdverlies zijn? Ga gewoon die 1ne film in de cinema kijken. Als je overdrijftn dan is alles duur: te veel drank, te veel eten,...
Sommigen voelen gewoon een verplichting om elke film/cd te willen zien/horen enkel omdat hij gratis is. Get a life, mannen!
Jasperovitsj
Hij heeft zowaar een klein beetje een punt :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium