|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by magrec
m.i.k.e, dazzle, ernesot & bastian en yves de ruiyter in de line up en er gaat bijna niemand van ta hier naar toe??
Gaan jullie alleen nog maar naar gratis feesten? (groot gelijk trouwens) |
MIKE viel me de laatste keer zwaar tegen, Dazzle en Bas & Ram heb ik nooit echt wat gevonden. Jochen Miller is meer hard trance volgens mij, niet mijn cup of tea in ieder geval. John Askew vond ik redelijk maar ook niet helemaal mijn ding. Yves DeRuyter idd over de houdbaarheidsdatum... Alleen Ernesto & Bastian ben ik dan wel benieuwd naar. Als ik hier naartoe zou gaan zou 't niet voor de trance line-up zijn iig :)
Pascal F.E.O.S.
Remy
Secret Cinema
Marco V
Michel de Hey
Ernesto vs. Bastian
Hybrid
eerder zoiets... |
|
|
| PuIsar |
Time-table van de Deja Vu stage:
11.00-12.30 Per
12.30-14.00 Dazzle
14.00-15.30 M.I.K.E.
15.30-17.00 Yves DeRuyter
17.00-18.30 Ernesto & Bastian
18.30-20.00 John Askew
20.00-21.30 Bas & Ram
21.30-23.00 Jochen Miller
Iemand al meer info over de andere stages? |
|
|
| Little Theseus |
JAAAJAJAJAJAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
HIER GA IK HEEN!!
Heb al teveel festivals dit seizoen laten schieten, fukkerdefuk ik heb hier zin in, fuk werk fuk school fuk geld ik ga gewoon, kga nu ff naar outland lopen kaartje halen :D
Harmen, wij gaan zeker meeten, wat een heerlijke line-up, goeie prog, tech en geen geen commerciele topdj's waar alleen maar kutpubliek op afkomt :)
w00t!
Kaartje halen, nu :D |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
JAAAJAJAJAJAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
HIER GA IK HEEN!!
Heb al teveel festivals dit seizoen laten schieten, fukkerdefuk ik heb hier zin in, fuk werk fuk school fuk geld ik ga gewoon, kga nu ff naar outland lopen kaartje halen :D
Harmen, wij gaan zeker meeten, wat een heerlijke line-up, goeie prog, tech en geen geen commerciele topdj's waar alleen maar kutpubliek op afkomt :)
w00t!
Kaartje halen, nu :D |
goed man!!!!, daar gaan we zeker wat biertjes op drinken zaterdag!!
Nog steeds zelfde 06??? |
|
|
| Little Theseus |
Ja, 06Bastiaan is nog steeds mijn nummer :p
Kaartje is binnen :)
En het is gelukkig eindelijk niet zo superwarm zaterdag om bier bij te drinken, temperaturen zoals vandaag zijn te heet om bij te klatsen :whip:
Zie je zaterdag! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|