|
|
| FUSyke |
I LOVE TECHNO
Sat 21/10/2006
Flanders Expo
Kraftwerk (live) - Dave Clarke - Radio Soulwax presents Soulwax Nite Versions (live) + 2 Many DJ's - Rush & Bold The Unborn Twins (live) - Tiga - Laurent Garnier (live & dj) - Tiefschwarz - Carl Craig - Philippe Zdar (Cassius dj set) - Technasia (live) - Justice - Pet Duo - Motor (live) - James Holden - Marko Nastic - Dr.Lektroluv - Deetron - Miss Djax (live) - Digitalism (live) - Joris Voorn - Boys Noize - The Dominators - Valentino Kanzyani - Q-IC
VVK 43€
http://www.ilovetechno.be |
|
|
| Push2005 |
Net zoals vorig jaar ben ik echt niet onder de indruk hiervan :(
Jammer, khad graag nog eens geweest maar nu betwijfel ik het. De enigste Dj die volledig mijn type techno speelt is Valentino Kanzyani, en Dave Clarke ook nog wel. Hopelijk komen er nog een paar verrassingen bij :)
:rolleyes: 2 Many Dj's :rolleyes: |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by FUSyke
I LOVE TECHNO
Sat 21/10/2006
Flanders Expo
Dave Clarke - Radio Soulwax presents Soulwax Nite Versions (live) + 2 Many DJ's - Tiga - Laurent Garnier (live & dj)- Dr.Lektroluv -
|
Zalig :D Alleen nog Vitalic erbij en het feestje van op Werchter kan nog is opnieuw gedaan worden :D |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Nabistai
Zalig :D Alleen nog Vitalic erbij en het feestje van op Werchter kan nog is opnieuw gedaan worden :D |
Na die setjes beluisterd te hebben, heb ik ook ferm goesting om naar ILT te gaan.. :D
Verder staan er met Kraftwerk, Dave Clarcke, James Holden,... nog wel genoeg namen op de line-up om mijn nacht gevuld te krijgen. Waarschijnlijk ben ik er dus bij in Gent (of ik zou naar Armin Only moeten gaan twee weken later) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|