|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Push2005
Lol, op dat feest is er amper nog techno; de laatste deftige lineup was in 2003. Toch best dat ik nog één smaakje te pakken kreeg van wat ooit een glorieus technofestival was.
Tzal wel weer Vitalic of Tiga ownage worden en er zal 7 keer Alter Ego - Rocker gedraaid worden zoals vorig jaar, srsly :stongue:
En dan te bedenken dat bvb Mike in 2001 nog hier mocht staan, of Pvd. Oeeeh trance; maar al dat electro gedoe is populairder, vozer en commerciëler dan zelfs wat Tiësto ATM speelt; I love techno is eraan. De paar fervente techno-addicts die ik nog ken zijn erg verontwaardigd over dergelijke line-up...
edit: Waar zijn Umek; Marco Bailey; Michel De Hey; Mauro Picotto en consoorten naartoe ? Schaamteloos vervangen door 2Many Dj's die zich overal met hun populaire stijl kapotwh0ren. Nuja, Minimal is ook to blame voor de ondergang van techno :(
Mensen die sensation uitlachen omwille van hun commercialiteit kunnen dat vanaf nu ook doen met I love Techno (and this time ID&T is not to blame :p) |
joeng gij kunt zagen zeg.
ws ga ik er weer bij zijn, zoals elk jaar |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
joeng gij kunt zagen zeg.
|
+1
Een feest is een feest. |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Nabistai
Een feest is een feest. |
Voor ene keer ben ik het eens met hem:p |
|
|
| mellow_head |
2 Many DJ's Live @ The Big Day Out 2006, Sydney, Australia >> zaaaaalige set, op Rock Werchter ware ze ook ni slecht naart schijnt.
En wat 'minimal' betreft, das populairder dan ge denkt hier in België :) |
|
|
| FUSyke |
| De line up ziet er zeer goed uit. Er komen nog wel een aantal namen bij en dan mag dat zeker DJ Hell zijn :) Het zal zeker weer uitverkocht zijn. En den dezen zal er zeker bij zijn! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|