return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 
I Love Techno 2006

Tiger777
quote:
Originally posted by Push2005
Jazeker, maar deze editie gaat het duidelijk ten koste van een meerderheid aan techno-namen; de essentie van het event, nee :conf:

En die bovenvermelde namen zijn maar verspreid gevraagd geweest over de jaren; tzijn enkel Väth & Cox die telkens terugkwamen; die heb ik er dan ook bewust uitgelaten.

Vreemd dat Furax er nog niet bijzit...

Dan ga je gewoon niet...:cool:
Push2005
Tuurlijk ga ik ni, ge ziet da van ier ... met zo'n lineup :happy2: :p
Devilex
Achja veel mensen gaan gewoon uit miserie naar ILT.

Ik heb in 2003 de Outdoor versie gedaan welke een enorm sterke lineup had. Was toen zelfs een toffe house stage met oa Roger Sanchez.

Ook de indoor heb ik dat jaar gedaan, weliswaar iets minder dikke namen aangezien er outdoor al hadden gehad maar toch hele nacht strakke vette techno.

Zolang ze die jeanetten gelijk ne Villallobos blijven hypen zal de techno er ni op vooruit gaan.
DJ Sid
quote:
Originally posted by Devilex
Zolang ze die jeanetten gelijk ne Villallobos blijven hypen zal de techno er ni op vooruit gaan.

˛ ik heb schijt aan die kutminimal
Soliplex
Ik begrijp ni waarom ze niet eens iemand van de stal van Deejay Gigolo records op de line-up zetten? Of iemand als Gregor Tresher(weet wel ni zeker of die draait, maar producties zijn super) of Anthony Rother bvb. Allé, imo zijn er genoeg mogelijkheden, maar ge moet ze wel willen zien natuurlijk.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium