|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Push2005
Same here, kheb die nooit goed gevonden, eerder storend :( |
ik sluit mij hier eveneens bij aan :( |
|
|
| kokkenmaster |
Was wel een ok editie. Niet te hard, niet te zacht, net goed met Joris Voorn, Shinedoe en James Holden als besten die ik zag. Enige mindere was de overdreven hitte bij Tiga (waar kwam dat plots vandaan) maar voor de rest heb ik mij meer dan geamuseerd bij een, voor mij niet alledaags, technofestijn.
Nog 2 dingen:
* grappig om Jonas Steur te zien geven bij Rush in de Switch Room. Zo zie je dat een trance-producer/dj best wel openstaat voor meerdere stijlen (y)
* de controle na ILT. Toen we richting Brugge aan de kant moesten gaan staan, ons papieren moesten afgeven en de motor volgen tot aan Drongen waar ik enkele vragen kreeg en wat evenwichtstests moest afleggen... Uiteraard had ik niks genomen of bij waarna ik er na een half uurtje weer mocht vertrekken. Khad liever een half uur vroeger in mijn nest gelegen :whip: |
|
|
| kirstolas |
| quote: | Originally posted by kokkenmaster
de controle na ILT. Toen we richting Brugge aan de kant moesten gaan staan, ons papieren moesten afgeven en de motor volgen tot aan Drongen waar ik enkele vragen kreeg en wat evenwichtstests moest afleggen... Uiteraard had ik niks genomen of bij waarna ik er na een half uurtje weer mocht vertrekken. Khad liever een half uur vroeger in mijn nest gelegen :whip: |
Hebben net hetzelfde meegemaakt, best wel grappig dat ze u eerst enkele kilometers laten volgen om dan de wagen helemaal ondersteboven te halen. Uit de auto voor ons vloog het ene zakje na het andere buiten. Onze chauffeur heeft de test met glans doorstaan ondanks haar niet zo nuchtere toestand :cool: |
|
|
| kokkenmaster |
| quote: | Originally posted by kirstolas
Hebben net hetzelfde meegemaakt, best wel grappig dat ze u eerst enkele kilometers laten volgen om dan de wagen helemaal ondersteboven te halen. Uit de auto voor ons vloog het ene zakje na het andere buiten. Onze chauffeur heeft de test met glans doorstaan ondanks haar niet zo nuchtere toestand :cool: |
Bij mij zijn ze nooit in de auto geweest. Misschien heeft mijn verveelde houding ertoe bijgebracht dat ik zo snel mogelijk terug mocht vertrekken :) |
|
|
| Loraine |
* grappig om Jonas Steur te zien geven bij Rush in de Switch Room. Zo zie je dat een trance-producer/dj best wel openstaat voor meerdere stijlen (y) |
Ahhhhh...was jij die gast met dat ILT-shirt die hem de hand schudde? :tongue3 j/k ;)
Zoek het 'I (l) TRANCE' tshirt. Dat zal ik dan zijn :D |
Vooral erg leuk om Jonas de hele nacht helemaal uit zijn dak te zien gaan! Wat een energie zeg...ongelofelijk :eyes:
Kvond Rush in de Switch Video Room trouwens wel "pittig", maar goed, ben geen techno chica pure sang vrees ik :nervous:
Wel blij dat wij niet naar de kant van de weg gehaald zijn door de flikken en gewoon door konden rijden naar huis! :o |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|