|
|
| Dev |
Tis al goed, kben hier weg, onbekende persoon. :(
(lees: pm mij eens wie gij zijt, want kzou't ni weten) |
|
|
| mellow_head |
| Haha sgoed, kvind het grappig da we mekaar hier tegenkome :D |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by RadiantB
Laurent Garnier - The Man With The Red Face |
Zo maar wat voor een plaat !! :eyespop:
Net terug van Gent :toothless
Was me een heftig dagje: zaterdag om 7u op (na 5,5 uur slaap) om naar Utrecht te gaan voor examen. Daarna door naar Den Haag en na een Belgisch bodempje te hebben gelegd op naar Flanders Expo.
Parking was goed geregeld! Bass was km verderop al hoorbaar :eek:
Strakke organisatie (waar menig Ollandse organisatie nog veel van kan leren!). De gasten uit Hamont gemeet in The Red Room waar Voorn al gepassioneerd de boel had opgezweept :D
Was de eerste keer ILT en dat ik Voorn eindelijk live heb mogen aanschouwen en horen en geheel tot mijn tevredenheid!! Technasia was al wat meer hak-en beuq-werk hetgeen bij het begin van Clarke's set resulteerde in een opleving van de hoofdpijn (voorhoofdsholte-ontsteking). Ff naar de EHBO voor een pijnstiller: goed geroutineerde en ge-utiliseerde EHBO met deugdelijk triage-beleid!! Nou kom ik nooit op EHBO-posten op events maar het viel echt op dat het liep als een ge-oliede machine: chapeau! Snel en accuraat voorzien van het gewenste medicijn en snel weer via de toiletten rechts van de zaal (wat nou: vol is vol? :tongue2 ) terug naar Clarke. Clarke begon met wat verrukkelijke melodieuze tracks maar ging al spoeding over op het wat op de verdere nacht herkenbare beuq-werk :nervous:
Ward en Alexander (The_GOdfather) bij toeval nog in The Red Room getroffen. Halverwege de set van Clarke glibberend over de spekgladde vloer in de Centrale Hal effe de Chillout ingedoken waar vette ambient de boventoon voerde :D
Uiteindelijk tot uurtje of 4:30 ofzo in de Switch Video "Room" blijven plakken waar uiteindelijk Booka Shade mij iig zeer content stemde.
Nog ff ceedeetje ILT2006 voor vertrek mee om vervolgens terug te (laten) rijden richting Den Haag-Leiden.
Paul: petje af voor je chauffeurs-kunsten! Was een bere-gezellige nacht; genoten, me kostelijk vermaakt en m'n ogen uitgekeken :p
Voorn _0_ |
|
|
| Tomorrow Traxx |
Ook net terug...
Ben omstreeks 23u10 aangekomen in flanders expo en direct op zoek gegaan naar de zaal waar Kraftwerk bezig was. Enorm genoten van de liveact van de vier, toch iets dat ge minstens één keer zou moeten gezien hebben, imo. Verder nog een deel van de set van Clarke gezien, die zeker niet slecht bezig was. Verder kon ook James Holden mij wel bekoren. Een verrassing was toch wel Ellen Alien & Apparat die imo ook wel een geslaagde liveact gaven. Na 4 uur nog even voorbij Laurent Garnier gepasseerd, om uiteindelijk bij Ortin Cam te eindigen.
Was best wel een geslaagde nacht :) |
|
|
| MikeVee |
Politie doet drugsvangst bij I Love Techno in Gent
I Love Techno in Gent telde zaterdagnacht zo'n 13.000 bezoekers. De politie arresteerde 83 personen, van wie er vijf uiteindelijk voorgeleid zullen worden voor de onderzoeksrechter voor drugshandel, zo maakte het parket bekend. Er werden 410 XTC-pillen in beslag genomen en zes flesjes vloeibare XTC. Ook ruim 9 gram cocaïne en 8 gram speed werden aangetroffen, naast 115 gram marihuana, 260 gram hasj en zestien joints. De federale politie voerde controles uit op de openbare weg. Eén persoon is aangehouden en zal worden voorgeleid voor het bezit van 133 XTC-pillen. Er werd ook een 15-tal pv's opgesteld. (belga/hln)
"Amper" 13000 bezoekers, paar jaar geleden waren dat er nog meer dan 30.000 |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|