return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 
I Love Techno 2006

Bertn
bweh:p
Mystikal2006
quote:
Originally posted by mrcanon
Ik heb het allemaal wel gezien, 3 x ILT gedaan (2003 - 04 - 05). Beste jaar was 2003 toen techno nog techno was. In 2004 was het ook wel goed, maar stukken minder en vorig jaar was het alleen Dave Clarke die mij kon bekoren.

200% mee akkoord mrcanon...
waar zijn de "echte" oude technonamen? geen Liebing geen Cox geen Bailey geen.... vind da het een beetje weg heeft van i love minimal dees jaar, net als vorig jaar trouwens.... spijtig dat zo'n "wereldje" in 3 jaar volledig instort...
Bertn
tja, ik ben persoonlijk al blij dat gans die schranzhype olv. liebing dood is. dat was nog eens belachelijke techno. cox moet ik ook niet zien, want die kerel draait ook allang geen techno meer, maar een allegaartje van allerlei hitjes. dus die 2 mogen van mij gerust van ILT wegblijven eigenlijk

;)
IgnazZio
quote:
Originally posted by Bertn
amai, ge hebt nog sjans. mijn vriendin vraagt me meestal om mee te gaan naar de Magical Flying Thunderbirds:toothless
Ze luistert daar ni naar, ze wilt gewoon ni alleen me een vriendin en die haar lief gaan :p
Mystikal2006
quote:
Originally posted by Bertn
tja, ik ben persoonlijk al blij dat gans die schranzhype olv. liebing dood is. dat was nog eens belachelijke techno. cox moet ik ook niet zien, want die kerel draait ook allang geen techno meer, maar een allegaartje van allerlei hitjes. dus die 2 mogen van mij gerust van ILT wegblijven eigenlijk

;)

ja ok, dees zijn mss verkeerde namen om mijn standpunt duidelijk te maken... alhoewel ik niet te klagen had over liebing zijn set op tomorrowland...
wat ik bedoel is gewoon da er hoe langer hoe minder "techno" gedraaid word op ilt...
binne enkele jaren kunnen ze beter hun naam veranderen naar i love minimal
zeg niet dat de line-up slecht is, helemaal niet! maar het valt toch duidelijk op dat er hoe langer hoe minder techno gedraaid word...
anyway voor mij ware de beste edities die van 2003 en 2003 outdoor ;)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium