|
|
| mrcanon |
| Ik heb het allemaal wel gezien, 3 x ILT gedaan (2003 - 04 - 05). Beste jaar was 2003 toen techno nog techno was. In 2004 was het ook wel goed, maar stukken minder en vorig jaar was het alleen Dave Clarke die mij kon bekoren. Elke goeie technodj is op die stomme minimaltrein gesprongen en daar krijg ik het schijt van. Ok er bestaan wel hier en daar goeie minimalplaten, maar over het algemeen is het dikke crap. Minimal = beetje kraken en piepen. Techno is in mijn ogen zo dood als een pier. Best dat ik op de juiste moment naar trance ben beginnen luisteren. Dankzij BZRK ben ik daar beetje bij beetje in gerold. Ik was techno gewoon ook beu. |
|
|
| IgnazZio |
| Ik ga met m'n vriendin, maar enkel en alleen omdat ze het vroeg. Anders ging ik niet. Kan nog feestje worden, niet 100% m'n stijl maarja :) |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by Gonzo
Ben echt nog aan het twijfelen :toothless |
Gewoon meegaan Gonzo! Transara en ik gaan iig via Breda naar Gent....en de tickets zijn al binnen! :D
Heb er boel veel zin in...Cliff heeft alvast voor de techy aftrap gezorgd vorig weekend :crazy: :crazy: Dan zou het toch echt naar meer moeten gaan smaken zo onderhand ? :thepirate |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by IgnazZio
Ik ga met m'n vriendin, maar enkel en alleen omdat ze het vroeg. Anders ging ik niet. Kan nog feestje worden, niet 100% m'n stijl maarja :) |
amai, ge hebt nog sjans. mijn vriendin vraagt me meestal om mee te gaan naar de Magical Flying Thunderbirds:toothless |
|
|
| Jasperovitsj |
Mijn vriendin vraagt mij om mee te gaan naar feestjes met M.I.K.E. enzo :rolleyes:
:p |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|