|
[15/09] 19 Years Illusion @ Sportpaleis, Antwerpen
|
|
|
| Hydra |
Amai als ik dit zo lees lijkt het wel alsof ik de enige BETA was die het goed vond! Ik vind eigenlijk dat Illusion weer de goeie richting op aan't gaan is qua trance. Die Amnesia night, airwave de week daarop, 19yearsillusion met zonder twijfel hun beste trance lineup ooit (en geen regi), het geluid en de belichting is ook nog nooit zo goed geweest.
Soit, kga er geen woorden meer aan vuil maken. Ik heb me rot geamuseerd en dit was een feestje da'k ni snel zal vergeten.
edit: waar is die foto die kelly genomen heeft van ons (stuk of 6-7 beta's?) Ik vind hem ni! |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Hydra
Amai als ik dit zo lees lijkt het wel alsof ik de enige BETA was die het goed vond! Ik vind eigenlijk dat Illusion weer de goeie richting op aan't gaan is qua trance. Die Amnesia night, airwave de week daarop, 19yearsillusion met zonder twijfel hun beste trance lineup ooit (en geen regi), het geluid en de belichting is ook nog nooit zo goed geweest. |
Kijk da is het juist. Illusion probeert wel, daarom boeken ze ook die mooie trance-namen, maar het is het achterlijke Belgische publiek dat niet meewilt. Als zij jaren op rij beginnen flippen op de vocal van Jack's Groove in de break van Universal Nation, dan moeten de DJ's da wel doen, anders zijn ze hun publiek kwijt. Spijtig genoeg zijn er maar weinigen zoals wij die echt trance appreciëren.
Dus daarom: kudos to Illusion om het toch te proberen, maar ik ga er ni naartoe komen omdat ik weet dat 90% van het publiek toch gewoon stilstaat als er eens deftige trance gedraaid wordt. Het is het Illusion-publiek waar ik problemen mee heb, stel voze johnnen en marinas bijeen. |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Hydra
edit: waar is die foto die kelly genomen heeft van ons (stuk of 6-7 beta's?) Ik vind hem ni! |
'k vind hem ook niet, en op site van partyzone zijn het maar 2 delen geworden ipv 3 |
|
|
| anke |
| quote: | Originally posted by Xilver
Kijk da is het juist. Illusion probeert wel, daarom boeken ze ook die mooie trance-namen, maar het is het achterlijke Belgische publiek dat niet meewilt. Als zij jaren op rij beginnen flippen op de vocal van Jack's Groove in de break van Universal Nation, dan moeten de DJ's da wel doen, anders zijn ze hun publiek kwijt. Spijtig genoeg zijn er maar weinigen zoals wij die echt trance appreciëren.
Dus daarom: kudos to Illusion om het toch te proberen, maar ik ga er ni naartoe komen omdat ik weet dat 90% van het publiek toch gewoon stilstaat als er eens deftige trance gedraaid wordt. Het is het Illusion-publiek waar ik problemen mee heb, stel voze johnnen en marinas bijeen. |
tegenwoordig flipt het jonge belgisch publiek op jump
dus je kan niet zeggen dat ze niet veranderen
het is eerder jij die probeert krampachtig vast te klampen aan einde jaren '90 en de stuiptrekkingen van de muziek anno jaren 2006 |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by anke
tegenwoordig flipt het jonge belgisch publiek op jump
|
wij flippen niet |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|
|