|
[15/09] 19 Years Illusion @ Sportpaleis, Antwerpen
|
|
|
| De Geert |
MOV00263 - Club Scene Investigators - Direct Dizko (Sander Van Doorn Remix)
da ge die nu nog ni kent na 3 keer gespeeld te zijn :p |
|
|
| Antony |
5 paginas geklaag, ik zou zeggen aan al diegeen die het ni goe vonden. Kloon jullie zelf nekeer of 15000, en dan willek de sfeer wel is komen opmeten alsge dan op jullie eigen het sportpaleis kunt vullen.
Zo'n feesjes zijn er voor mij ni om enkel op de breaks men armpjes in de lucht te houden en weg te zweven. Zijn natuurlijk zalige momenten, maar na da gezweef mag er van mij gerust een harde landing zijn om alle gewrichten is te lossen en te genieten.
Anders vragen dat er volgend jaar ook zitplaatsen ter beschikking zijn. |
|
|
| Devilex |
| In zo een grote ruimte mag er al is een techtrance plaat opgelegd worden idd. Dat ze dan een apparte kleinere zaal nemen é voor de progtrance liefhebbers |
|
|
| FCB_Fanatic |
ff een verslagje posten:
Vrijdag eerst in de soundstation gepaseerd om van daaruit naar het station door te gaan. Om iets voor half tien kwamen we aan in Antwerpen Centraal, nog eventjes op Config en kameraad gewacht die met de volgende trein aankwamen, om dan de tocht naar het Sportpaleis verder te zetten. Eer we binnen waren was het kwart voor 11 en konden we nog het einde van Wout zn set meemaken.
Daarna RvG, twas de eerste keer dat ik em hoorde (op TL ben ik voor hij begon al weggegaan :D) en obv eerdere commentaren waren de verwachtingen niet te groot. Maar het werd dan toch een goeie set met oa 'Aalto - 5', 'Supermode - Tell Me Why', Marcel Woods - Cherry Blossom (Trance Energy 2006 Mix) en 'Tiesto - Suburban Train' als mooie afsluiter.
Daarna begon Armin. Kvond hem zeker geen sleche set spelen, maar hij heeft er toch geen plaats mee verdiend in mijn top 5. Hij begon vrij goed, halverwege vond ik het ff ietsje minder, naar het einde beterde het wel weer met o.a. Lift en Mystery. Alleen heeft hij weer Love You More gedraaid, dat blijf ik dus een echte rotplaat vinden :whip:. Achteraf bekeken kan ik wel zeggen dat ik mij geamuseerd heb op zn set, maar het is jammer genoeg niet geworden waarop ik gehoopt had.
Na Armin was het de beurt aan Markus Schulz, en nog voor hij goed bezig was had ik al de indruk dat een deel van het volk vooraan weg ging, daarbij kwam nog dat het publiek ook niet echt meer mee wou. Ook op Markus zn set heb ik mij wel geamuseerd, maar heel speciaal vond ik het allemaal niet, op enkele momenten na dan (Air For Life blijf ik een leuke plaat vinden :D). Na markus volgde dan Jan, kheb wel grotendeels zn set gevolgd, en der zaten een aantal leuke platen in, met als absolute hoogtepunt natuurlijk Plastic Boy - Silverbath. Daar heb ik mij dan ook volledig op gegeven, voor de rest heb ik het vrij rustig gehouden.
Dan volgde M.I.K.E. en die heeft voor mij toch wel DE set van de avond gespeeld :crazy: :eyespop: . Hij heeft mij echt geboeid van de eerste tot de laatse minuut. Prachtige opener natuurlijk met Sonic Empire en daarna is hij op datzelfde elan verder gegaan met als totale verassing eigenlijk Flow. Die had ik niet verwacht in een zn set eigenlijk :toothless. Na M.I.K.E. zn set heb ik mij eventjes aan de kant gezet want khad wel wat last van mn voeten en het vat was ook verweg af op dat moment (kwas dan ook al 24u wakker). Om 6u45 dan doorgegaan om de grote drukte toch wat voor te zijn. Uiteindelijk was ik tegen 10u thuis en dan direct maar mn bed ingekropen. |
|
|
| Vishnu |
| Hoe zat dat eigenlijk met die Salvation (Plastic Boy Remix), werd de versie gedraaid met wegfadende break of was het die andere? |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|
|