|
[15/09] 19 Years Illusion @ Sportpaleis, Antwerpen
|
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Config
Ik vond het publiek best nog meevallen tijdens Armin.. toen die wat progde was er toch best wa sfeer vooraan.. als da er ni geweest was ging et ook weer allemaal tek-meuk zijn wat de klok ging slaan.. :( |
Armin draaide helemaal geen prog :clown: |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Push2005
Armin draaide helemaal geen prog :clown: |
check 2 posts eerder dan :o |
|
|
| FenixStyle |
Mijn verslag:
Rond 18u samen met FCB-Fanatic en nog twee kameraden aangekomen in de Soundstation te Hasselt waar de opkomst zéér zwak was.. Toch was het een mooi initiatief, tnx to Soundstation :). Rond 20u vertrokken we dan, na een pitstop in de nachtwinkel ;), met de trein richting Antwerpen. Daar aangekomen hebben we nog een hele tijd moeten zoeken naar de metro. Door deze vertraging was het al half elf toen we aankwamen aan het Sportpaleis waardoor we, itt de voorbije edities, nog een tijdje moesten aanschuiven. Van Wout z'n set heb ik dus niet veel meer kunnen meepikken. Ronald Van Gelderen heeft me daarna echt enorm verrast. Vooral Suburban Train als afsluiter was zalig! Daarna was het tijd aan Armin, die me ook aangenaam verraste. Vooral het eerste uren passeerden er zalige schijven. Het tweede uur was soms iets te stevig, maar naar het einde toe beterde dit weer. Love You More mocht blijkbaar ook weer niet ontbreken. De remix zelf is nu niet zo schitterend, maar de vocals blijf ik wel kippenvel vinden, dus was het weer luidkeels meezingen en genieten..
Na Armin was het tijd voor de volgende guest uit de Armada-stal, Markus Schulz. Zijn set was mss niet zo verrassend want Air For Life, Loving Arms Without you, Life Less Ordinarry,... zijn natuurlijk geen verrassende platen meer. Maar die platen blijven wel stuk voor stuk dikke schijven, dus het het was weer maar eens anderhalf uur lang genieten van z'n set! Daarna was het tijd voor Jan & Kane, maar omdat ik me al vier uur non-stop aan het geven was, besloten we toch even te pauzeren. Na een kartonnen, maar gratis, hamburger veroberd te hebben, en een half uurtje gezeten te hebben, trokken we terug richting de main. Van Jan z'n set hadden we op de achtergrond flarden gehoord, en dat klonk toen redelijk "plat". Maar uit de reacties hier blijkt dat hij ook nog een deel goei nummers heeft gedraaid..
Toen was het dus tijd voor MIKE. Ben nu niet zo'n grote fan van MIKE, dus z'n set bestond voor mij uit grotendeels onbekende nummers. Het hoogtepunt was voor mij Estuera-Flow, nooit verwacht dat Mike die zou draaien. (maar mss had Jonas z'n aanwezigheid daar wel iets mee te maken). Na MIKE zijn we nog een tijd gebleven voor Nico. Hij is echt wel m'n favo Illusion-dj.. Rond 6u45 besloten we dan maar om stilaan door te gaan.. Om 11u kwam ik dan éindelijk thuis aan, waardoor ik amper een uur heb kunnen slapen want in de namiddag moest ik alweer weg...
Samengevat:
+ Muziek, de ganse avond werd er trance gedraaid. Ik heb in de main geen enkel jump-plaat horen voorbijkomen.
+ Licht en decor: Het was mss minder groots als vorig jaar, maar zoals vrijdag was het al meer dan genoeg.
+ Ruimte: Itt vorig jaar was er dit jaar wel genoeg ruimte om te bewegen.
- Publiek: Toch wel veel marginaal volk dat er rondliep.. Velen lopen er echt alleen maar rond om zichzelf te showen... En de mensen onder invloed waren ook echt irriterend.. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by christina
seg mannen, doe is ni zo moeilijk!
er is nog behoorlijk wa trance gedraaid ze, en illusion is een dope-kot, dus da was sowieso te verwachten da daar zoveel mensen op de bollen waren...
ge moet ni altijd klagen om te klagen he, kom anders gewoon ni |
Allé, mensen mogen tegenwoordig geen hoge verwachtingen meer hebben? Mensen moeten maar tevreden zijn met de middelmaat, ze moeten genoegen nemen met "behoorlijk"? Sorry, maar ik ga niet zomaar mijn standaard laten zakken en zonder morren 20€ afdokken voor een "behoorlijk" feestje. Ik heb het risico genomen omdat ik dacht dat het goed kon worden. Maar dat werd het niet, dus ik mag dan toch mijn ongenoegen uiten? |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Config
toch wat meer naar proggy op.. echt prog natuurlijk niet :o maar oxia - domino kwam toch al aardig in de buurt imo |
Oxia - Domino is geen prog makker (meer minimal / techno), en die was toch gedraaid door MIKE dacht ik? |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|
|