|
[15/09] 19 Years Illusion @ Sportpaleis, Antwerpen
|
|
|
| Den Backer |
| quote: | Originally posted by Devilex
Ik vind dat hele VIP gedoe zo belachelijk é, ze nemen meer dan de helft van de zaal in en voorwa!? Om op een verhoog wa te kunnen staan. |
+ eten + 1 glas champagne + apparte ingang + beter overzicht + het risico nie lopen da we weer als sardienen opeenstaan in regular
na vorig jaar kies ik liever voor zekerheid... ze gaan mij geen 2 keer liggen hebben...
en op vip area achteraan was der vorig jaar nog vééélllll ambi he... |
|
|
| Real |
| Ivm illusion 18y: had ik geweten dat het geluid aan de zijkanten van de zaal in orde was, was ik wel ergens anders gaan staan. Ik stond in het midden en het geluid was BARslecht tijdens Tiesto zen set. Ik vond er dus ook niks aan. 'k Heb geen idee of ik dit jaar ga. :nervous: |
|
|
| Bl@ckOut |
kheb vorig jaar zowel in't midden als in vip gestaan, en kmoet zeggen dat de vip toch wel wa comfortabeler was ja.
edit: ma kpeis ni da'k 40 euro ervoor gaan neerleggen ze. Kvraag mij eigenlijk af waarom da nu ineens 10 euro meer moet zijn dan vorig jaar. Indexaanpassing of wa? :rolleyes: |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Bl@ckOut
kheb vorig jaar zowel in't midden als in vip gestaan, en kmoet zeggen dat de vip toch wel wa comfortabeler was ja.
edit: ma kpeis ni da'k 40 euro ervoor gaan neerleggen ze. Kvraag mij eigenlijk af waarom da nu ineens 10 euro meer moet zijn dan vorig jaar. Indexaanpassing of wa? :rolleyes: |
Het eten zou veel uitgebreider zijn dan vorig jaar, en er zoudne ook nog andere extra's beloofd worden... |
|
|
| kokkenmaster |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Het eten zou veel uitgebreider zijn dan vorig jaar, en er zoudne ook nog andere extra's beloofd worden... |
Ja, ge krijgt misschien nog zo'n oplichting fluitje of een fluostick gratis ;)
Vorig jaar was spijtig genoeg overbevolkt door toeristen, terwijl Tiësto wel een superset draaide maar de voornoemde bezoekers kreeg em spijtig genoeg niet aan het dansen omdat die enkel de hitjes verwachtten... :nervous:
Dit jaar ben ik er zeker bij... Armin en Schulz :eyespop: Van MIKE zijn nieuwe stijl ben ik niet echt een fan, al hoeft voor de 1000e keer Universal Nation of Strange World ook niet meer te passeren voor mij... Zal wel de 20 euro worden... 40 vinnik er ietsje over en champagne is op zo'n evenementen toch niet te zuipen. Ik gebruik die 20 gewonnen euros dan wel voor een beter flesje thuis :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|
|