|
[15/09] 19 Years Illusion @ Sportpaleis, Antwerpen
|
|
|
| mrcanon |
| Ben ook enorm bang voor zo een toestanden, als armin met iets hard begint ga ik het krijgen. :whip: |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
is er iemand die nog kaarten nodig heeft voor 19 Years Illusion? Vandaag mailke gehad van Free Record Store dat ik een duo ticket heb gewonnen. Ik verkoop dus de twee kaarten die ik al had aan 30 euro.
Vrijdag ga ik naar Soundstation, dus eventueel kan ik ze daar persoonlijk afgeven en anders aan het sportpaleis
pm voor degene die interesse heeft :) |
niemand? |
|
|
| Devilex |
| Pff als da het Illusion volk is, dit maakt nog is duidelijk dat er een trance event nodig is dat los staat van een club. |
|
|
| Config |
| Miss begint Armin hard en gaat ie daarna over naar trance.. Ie heeft da al gedaan int verleden en wa vette trance opt einde van een set zie ik best wel zitten :) ni vergeten dat Markus Schulz erna moet draaien en die zal volgens mij zeker geen techtrance draaien (hoop ik :rolleyes: ) |
|
|
| Progrez |
| Markus zijn set wordt een kopie van die van Nature One. Met als laatste plaat Without You Near. Let op mijn woorden. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|
|