|
[15/09] 19 Years Illusion @ Sportpaleis, Antwerpen
|
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Hopelijk denkt Armin, met het het oog op z'n set op Oceandiva, daar ook zo over en laat hij het hardere werk in z'n platentas zitten en houdt hij het bij het rustiger werk :p |
Wouldn't count on that, ik zet 5 euro in op het volgende, gelijkaardig aan zen set op 16years:
Rustig beginnen, na kwartier zien dat het de massa amper tot geen hol intresseert om vervolgens over te stappen op platte tech-trance :gsmile:
Ow well P3P \0/ :toocool: |
|
|
| Devilex |
| De jumperkes zitten in een apparte room é, dus wie niet in trance geïnteresseerd is heeft in de mainhall niets te zoeken. |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Eagle`
Rustig beginnen, na kwartier zien dat het de massa amper tot geen hol intresseert om vervolgens over te stappen op platte tech-trance :gsmile:
|
bijna juist... vervang dat kwartier door 10 minuten :nervous: |
|
|
| Devilex |
| En ginder op dat gratis festival in eindhoven speelde hij een zuivere tranceset |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Devilex
De jumperkes zitten in een apparte room é, dus wie niet in trance geïnteresseerd is heeft in de mainhall niets te zoeken. |
Ik denk ni dat je goed weet waarover ik het heb, we hebben het hier over illusion volk, als ik me goed herriner werd die avond Cor fijneman nog de man van de avond, toen ie armani & ghost - airport oplegde ging de tent los. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|
|