return to tranceaddict
Pages: [1] 2 
Är det bara jag eller .......?!

NordLight
Hej alla glada,

Det har ju varit en liten krasch här på sajten. Jag lyckas komma åt forumen kanske 1 gång/dag och då kommer allt upp i jätteskumma färger & typsnitt...inte alls som vanligt alltså. Jag ser att flera av er postar inlägg som om allt vore som vanligt. Är det bara jag som har problem eller är det fler...
Om det nu bara är jag... vad kan det vara för fel. Jag har inte installerat någon ny programvara/operativsystem eller ändrat några som helst inställningar.

Confused !

NordLight
:conf: :conf: :conf: :conf: :conf: :conf: :conf:
doter
Ja har inte nå problem alls här... har aldrig haft d heller... vart här i princip en ggn per dag minst under en lång period nu, så ja borde märkt..!
Vitryss
Kan juh va så att du helt enkelt är ständigt trippad NordLight, saker å ting ter sig minst sagt underligt då, ;)

Duckade för Nazghuls, TIE-fighters och annat tufft häromdagen på väg hem från polarn med jäkligt stora pupiller...hoo jaja, vilken resa, :)
mindshooter
hehe.....nämen jag vet inte vad det kan bero på faktiskt.......
Jag har hört att sånt kan hända dock och så har det alltid vara....om det blir ett bestående problem kontakta Swamper :)
Dj_ExOn
Vitryss den stenade Wookien:D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden