|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
En hoe vallen de Reloops nu mee? :) |
Goed goed. :)
Enige minpunten:
- De 0,1% accuracy, maar mijn budget is te klein voor een CD-speler met een betere nauwkeurigheid.
- Heel af en toe krijgt hij een bepaald stuk van mijn CD-R niet gelezen, en valt de buffer volledig weg, waarna hij stottert. De kans is weliswaar groot dat dit aan de CD-R te wijten valt. :)
| quote: | Originally posted by Push2005
Wat valt er dáármee precies te stoefen ? :p |
Geef maar toe dat je jaloers bent.
Heeft er hier nog iemand iets nieuws gekocht? Je hoort hier tegenwoordig zo weinig van. Of is mixen met CD's & vinyl niet hip meer? |
|
|
| Config |
| Hoeveel heeft die Maya geluidskaart je gekost? En zijt ge tevreden van de geluidskwaliteit? |
|
|
| Real |
Ik had die hier gekocht omdat ik (voor één of andere reden) een kortingsbon voor die winkel had gekregen. Maar veel goedkoper zult ge em elders niet kunnen vinden denk ik.
En op de geluidskwaliteit valt niks aan te merken. :) |
|
|
| Config |
| Thanks, ik heb namelijk problemen met mijn Creative Soundblaster Connect. Geluid enzo bijzonder goed maar wanneer ik een set record dan zit er altijd wel ergens een skip in, enorm ambetant, zeker wanneer die skips vallen op belangrijke momenten in je set of er meermaals skips te bespeuren zijn. Ik heb nu een softwareupdate geinstalleerd, hopelijk is het euvel van de baan daarme.. maar indien die problemen toch blijven duren dan zal ik die Maya toch eens in overweging nemen denk ik |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Real
Heeft er hier nog iemand iets nieuws gekocht? Je hoort hier tegenwoordig zo weinig van. Of is mixen met CD's & vinyl niet hip meer? |
Ik ben nog altijd met mijn Stantonnetjes in de weer. Deze zomer worden die hopelijk wel vervangen door Pioneer's cdj-200 of 400 :) Vooral vanwege de 0.02 accuracy, want die 0.1 is soms echt wel sukkelen. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|