|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
CDJ-200 heb je al voor 500€ per stuk hoor :)
|
Bij Thomann kost een 800MKII tegenwoordig 644 euri incl BTW.
Iemand nog tips mbt goede, doch betaalbare mixers?
Heb goeie verhalen gehoord over spullen van Vestax, maar zijn er andere ervaringen? |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Loraine
Iemand nog tips mbt goede, doch betaalbare mixers?
Heb goeie verhalen gehoord over spullen van Vestax, maar zijn er andere ervaringen? |
VMX300 van behringer, schitterende kwaliteit, perfect onderhouden en voor u, gratis en voor niets afhaalbaar bij mij thuis voor slechts 75€! |
|
|
| Loraine |
Behringer (DJX700) is inmiddels afgevallen.
Tnt hoor en lees is de beste recensies over de Numark DXM09 en Reloop RMX-40 (beiden rond de 325-350 euro)
Iemand ervaringen en/of meer tips?
Wat betreft koptelefoons hoor en lees ik dat de Stanton Pro 2000 uitblinkt in de prijs-kwaliteit verhouding. Anyone? |
|
|
| Transfusion |
| Stanton is redelijk goed om mee te draaien maar daar is de kous dan ook mee af. Lekkere bassen, maar de andere tonen schieten imho toch iets te kort. Ik zou naar een iets duurdere headphone zien, het is namelijk een zeer belangrijk instrument bij het dj'en. Best kan je misschien zelf eens in een winkel verschillende modellen testen. |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Loraine
Wat betreft koptelefoons hoor en lees ik dat de Stanton Pro 2000 uitblinkt in de prijs-kwaliteit verhouding. Anyone? |
Ik heb deze en ik kan daar niet anders dan lof over spreken. Vroeger beweerde men dat ze nogal makkelijk breken, maar hier zijn ze toch al enkele keren vrij zwaar ten val gekomen en toch zit er nog geen kras op. Wat transfusion hier zegt over de highs is misschien wel waar. Maar goed, duurder is natuurlijk beter, kwestie van prijs/kwaliteit kunt ge hier niks mee misdoen.
Ik verkoop geen hoofdtelefoon |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|