return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 
De DJ-equipment thread

dj Zevan
quote:
Originally posted by Tiger777
Enfin, die CDJ200 >> eender wat van stageline ;)

daar heb ik geen twijfels over :)
maar ik moet 100% zeker zijn van dat jogwheel
Push2005
quote:
Originally posted by dj Zevan
daar heb ik geen twijfels over :)
maar ik moet 100% zeker zijn van dat jogwheel

Jogwheel is wat wennen ook natuurlijk... Ik ben altijd begonnen met een jogwheel en heb het behoorlijk lastig met +/- knopjes om te pitchbenden. Ik vind alleszinds dat je daar heel nauwkeurige en weinig opvallende correcties mee kunt doen :)
Ik denk dat je aan pioneer in dat geval niet moogt twijfelen ;)
diddi
quote:
Originally posted by Push2005
Op de betaparty heeft mijn koptelefoon blijkbaar de geest gegeven. Na 2jaar en 1 maand loyal service zal ik hem moeten begraven :(
Missschien was het een laatste kadootje van die vorte mixer :p

Anyway, om eerlijk te zijn ken ik niets van headphones.
Wat ik nu had was een Numark PHX (fotoke)

Ik zal dus moeten uitkijken voor een nieuwen.
Deze kostte indertijd een 100tal euro. Nu is dat al gehalveerd denk ik.
Rond headphones is er eigenlijk veel te doen, maar eerlijk gezegd vind ik dat allemaal zo belangrijk niet; alleen de duurzaamheid en het comfort telt voor mij.
Sounds die gekleurder of 'warmer' zouden klinken daar doe ik het niet voor; want ik kan zelfs mixen met oortjes van een discman (heb dat ooit eens voor de lol geprobeerd... mag alleen niet luid staan dan of dat ontploft :p). Het moet goed voelen op m'n hoofd, lang meegaan en deftige output hebben. Zijn er koptelefoons die jullie speficiek aanraden, of niets dan lof over kennen ? Ik was eigenlijk wel content met de mijnen, maar ik heb ook nog nooit andere geprobeerd (buiten die van kristof :))

Hoe lang was de levensduur van de headphones van andere Dj's hier eigenlijk ?

http://www.tranceaddict.com/forums/...12&pagenumber=1

:p
dj Zevan
quote:
Originally posted by Push2005
Ik vind alleszinds dat je daar heel nauwkeurige en weinig opvallende correcties mee kunt doen :)
Ik denk dat je aan pioneer in dat geval niet moogt twijfelen ;)

spreek je over het jogwheel van de cdj200 specifiek?
diddi
Is deze prijs schappelijk?

Omschrijving:
Wegens einde DJ-hobby : DN-2000F + prof.flight = 450 euro, Prof. flightcase met 2 x SL1200 + toonkoppen en naalden + reservenaald + slipmatten + Rodec MX18 + 2 hoofdtelefoons + Beatcounter ElanDJ1200 = 1000 euro. Alles samen 1350 euro

link

Buiten die Denon, tempting...

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium