|
|
| kirstolas |
| Ik heb de vorige paginas niet allemaal gelezen maar wou effe vertellen dat mijn maatje jurgen, die hier trouwens onlangs ook lid is geworden, draait met 2 technics SL DZ1200, zo'n digitale draaitafels. Hij draaide vroeger met platen en hij zegt dat em nooit zou willen teruggaan. Het voelt net hetzelfde aan en de mogelijkheden zijn enorm, effecten, samples, opslaan op sd enzo. Hij heeft die nog wat geld betaald maar ik zag onlangs een hollandse site waar je ze aan 700 per stuk kunt hebben. Bij mij kriebelt het alleszinds om er te kopen, heb ze vorige week effe uitgeprobeerd en damn das echt smooth . |
|
|
| FenixStyle |
Ik zag dat FinalScratch tegenwoordig al te vinden is voor €300-400.. (de eerste versie dan wel te verstaan)
Heeft soms iemand enig idee wat het mij zou kosten als ik dan zo'n systeem in huis wil halen? Ik bedoel dus een FS, mengpaneel + 2 draaitafels? Is voor FS ook nog belangrijk dat ik belang hecht aan het merk van draaitafels, of volstaat een lowbudget-model daarvoor al? |
|
|
| Bl@ckOut |
| Ook voor FS is de kwaliteit van je draaitafels belangrijk. Uiteindelijk draai je nog steeds met vinyl, ook al zijn het nu timecode platen. Torque en zo zijn nog steeds even belangrijk. |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Bl@ckOut
Ook voor FS is de kwaliteit van je draaitafels belangrijk. Uiteindelijk draai je nog steeds met vinyl, ook al zijn het nu timecode platen. Torque en zo zijn nog steeds even belangrijk. |
Vanaf hoeveel euro heb ik draaitafels die redelijk zijn voor FS, enkel en alleen voor thuisgebruik? :) |
|
|
| Transfusion |
| Het beste zijn dan volgens mij de superOEM's, die zijn te verkrijgen rond de 320€ dacht ik, best dan nog een goed element, ben je een kleine 400€ in het totaal per TT kwijt. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|