|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by Push2005
Hehe,
Kan zijn... Maar van pioneer zal je ook nooit de correcte info krijgen. Toen ik naar de winkel ging om te kiezen tussen een Pio 800 en een Numark CDX wezen ze me in beide gevallen op de laserduur... Het zal van persoon tot persoon afhangen. Als ze u uitlachen dan is da wellicht omdat ze er zelf geen duidelijk antwoord op weten vermoed ik ;)
Wat die PS2 betreft heb je ongelijk want ik ken 3 goede vrienden die al elk aan hun tweede playstation zitten met dat probleem. Ikzelf heb een Nintendo Gamecube en die laser is nu ook zn laatste adem aant uiblazen. Kzou dus nie weten waarom da voor cd-spelers anders zou zijn :p |
van dat PS2 verhaal heb ik ook al eens iets gehoord, maar of het daadwerkelijk klopt? :conf: |
|
|
| Transfusion |
Kheb de vraag gesteld ivm de levensduur van de laser aan Dré van new-line.nl, kzal wel spoedig antwoord krijgen.
Zelf zit ik in een cdj 800 vs cdj 1000 dilemma. Ik kan maar niet kiezen. Moesten die lasers het lang trekken lijkt het me beter om ineens te gaan voor de cdj 1000.
achja, kiezen is verliezen :D
edit, vraag ook naar pioneer verstuurd. |
|
|
| Push2005 |
Ik heb de vraag gesteld in de "Dj Booth" van dit forum. Daar zal je vlugger en eerlijkere antwoorden krijgen dan van gelijk welk pioneer-related forum ook :)
Hou anders even dit in de gaten: Klik
Er zijn al interessante gegevens naar voor gekomen. 1000 uur is duidelijk te weinig; en het zal idd ergens rond de 5000 uur liggen.
Alleen moeten ze het verschil nog ophelderen tussen lasers van CDJ's en lasers van Consoles (die duidelijk kunnen uitsterven) :) |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Push2005
Er zijn al interessante gegevens naar voor gekomen. 1000 uur is duidelijk te weinig; en het zal idd ergens rond de 5000 uur liggen.
Alleen moeten ze het verschil nog ophelderen tussen lasers van CDJ's en lasers van Consoles (die duidelijk kunnen uitsterven) :) |
Volgens mij(eh) zijn die verschillen er niet in techniek, enkel in de kwaliteit kunnen er verschillen zitten natuurlijk eh. Pioneer gaat echt wel geen lage-kwaliteits lasers steken in hun topproducten eh... De vgl met een LED klopt volgens mij wel. |
|
|
| Transfusion |
Niets over gehoord (klinkt zelfs als een broodje aap). Heb je een bronvermelding van deze informatie?
Met vriendelijke groet,
André Huisman
Voila, en als andré er niets van afweet dan is het wsl broodje aap :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|