return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 
Val van het Kabinet ....!!!

DjRV
Harry Potter heeft zijn ontslag ingediend.
Er komen dus weer verkiezingen.

Wat vinden jullie hiervan? Blij? Jammer?

Persoonlijk heb ik te weinig verstand van politiek.
Was het echt nodig om die staatsschuld te verminderen bv? Amerika heeft een schuld die volgens mij even groot is als alle schulden in de wereld bij elkaar.

Ik ben zoiezo blij dat Verdonk opgezout is, die is veel te veel doorgeslagen in haar eigen machtspelletje.

Graag dus jullie meningen over deze situatie ..
eieregooie
Mij hoor je niet klagen, ik ben die Balkenende en z'n bende meer dan zat. Verkiezingen konden mij niet snel genoeg komen, ook al had ik het nu in het laatste jaartje niet meer verwacht.

Dus ja, daar moet dan maar wat op gedronken worden later vanavond :p
DjRV
quote:
Originally posted by eieregooie
Mij hoor je niet klagen, ik ben die Balkenende en z'n bende meer dan zat. Verkiezingen konden mij niet snel genoeg komen, ook al had ik het nu in het laatste jaartje niet meer verwacht.

Dus ja, daar moet dan maar wat op gedronken worden later vanavond :p

My thoughts exactly (Y)
robin
Ghehe mag ik ook nog eens stemmen binnenkort :D
magrec
quote:
Originally posted by DjRV
Harry Potter heeft zijn ontslag ingediend.
Er komen dus weer verkiezingen.

Wat vinden jullie hiervan? Blij? Jammer?

Persoonlijk heb ik te weinig verstand van politiek.
Was het echt nodig om die staatsschuld te verminderen bv? Amerika heeft een schuld die volgens mij even groot is als alle schulden in de wereld bij elkaar.

Ik ben zoiezo blij dat Verdonk opgezout is, die is veel te veel doorgeslagen in haar eigen machtspelletje.

Graag dus jullie meningen over deze situatie ..

Dat van die staatschuld van amerika is alleen maar mogelijk omdat het amerika is ....Elk ander land zou van zo'n schuld direct een 3e wereld land worden.. Opzich vind ik het wel jammer voor balkenende want die had de boel goed voor elkaar kwa financien en economie die op dit moment flink aan het aantrekken is. (lange termijn denken) Als de verkiezingen volgend jaar was geweest hadden ze meer kans veel zetels dan nu. Maar ja als je van die aparte ministers hebt dan is de kans groot dat het verkeerd gaat hoewel de D66 eigenlijk de boel heeft laten ontploffen want een meerderheid van de kamer vond dat verdonk gewoon kon blijven.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland