return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 
Val van het Kabinet ....!!!

John
het gemiddelde inkomen in noorwegen ligt boven de 38.000 euro per jaar. in europa doen alleen zwitserland en luxemburg het ietsjes beter (paar 100e per jaar meer).

ter vergelijking het gemiddelde inkomen in nl zit ergens tussen de 23-25.000e per jaar. vergelijkbaar met landen als duitsland en belgie.

dus dat van die postbode kan best kloppen.

verder is de situatie in nederland niet te vergelijken met noorwegen. zij hebben olie en gas en waterkracht, wij alleen een beetje gas (/me leest nu terug en ziet dat dat al gezegd is.) en een staatsschuld van een 215 miljard ofzo, misschien dat dat eens afbetaald moet worden voordat er straks een links kabinet weer met vette uitkeringen gaat strooien voor iedere kansarme persoon die het allemaal wel best vind (sorry dikke generalisatie maar het gaat ff om het principe:)).

gratis studie is trouwens ook niet alles, je ziet het nu al, allemaal van die aankutters die 6,7 of 8 jaar over hun studie doen. soms zal daar een reden voor zijn, maar vaak ook niet. kan je na gaan hoe het zal worden als het gratis is. ligt volgens mij aan de mentaliteit van de gemiddelde nederlandse student, maar das misschien een beetje offtopic :)

quote:
Het is bizar dat een heel kabinet die een knalsalaris hebben zo veel tijd investeren in een zinloos debat als dat van Hirsi ali, en vervolgens een dag erna voor lutelle duizenden euros pompen in een jaarlijkse barbecue!

zo'n knalsalaris hebben ze ook niet, gezien de verantwoordelijkheid die ze dragen en in verhouding tot het bedrijsleven.
dat ze hun tijd verdoen met dat hirsi ali/megan gedoe is idd zinloos.

oke bedtijd :D
eieregooie
Vergeleken met het bedrijfsleven verdienen ze idd maar een schijtje...
magrec
quote:
Originally posted by John
gratis studie is trouwens ook niet alles, je ziet het nu al, allemaal van die aankutters die 6,7 of 8 jaar over hun studie doen.

*voelt zich helemaal niet aangesproken* hahaha
John
quote:
Originally posted by magrec
*voelt zich helemaal niet aangesproken* hahaha

hahah ach, ik ben zelf ook zo..3 jaar en halfway :)
magrec
quote:
Originally posted by John
hahah ach, ik ben zelf ook zo..3 jaar en halfway :)

net afgestudeerd na 6 jaar :rolleyes:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland