|
Trance Energy wanneer op TMF
|
View this Thread in Original format
| mgerrits |
Wanneer komt de laate TE op tmf.
Dacht dat het vandaag was maar dit is de vorige in Herenveen.
Iemand een datum en tijd beschikbaar ??? |
|
|
| Biohazard |
| nu, de thialf verie dan he |
|
|
| mgerrits |
| quote: | Originally posted by Biohazard
nu, de thialf verie dan he |
Ja dat zie ik ook maar wil graag weten wanneer de laatste uit Utrecht erop komt. |
|
|
| Biohazard |
| volgende week denk ik |
|
|
| Tall21 |
Zaterdag 2 maart @ 21:00 uur
Vrijdag 8 maart @ 23:00 uur
Staat op trance energy website... |
|
|
| mr.marcello |
Vandaag was inderdaad de 'verkeerde' Trance Energy op TMF, maar 30 maart komt die van de laatste editie.
Met vriendelijke groet. |
|
|
| Dr. Kuipers |
| quote: | Originally posted by mr.marcello
Vandaag was inderdaad de 'verkeerde' Trance Energy op TMF, maar 30 maart komt die van de laatste editie.
Met vriendelijke groet. |
Ja dat las ik net ook op teletekst, eerst gaat TMF overal lopen verkondigen dat ze die van afgelopen TE uit gaan zenden en dan nu ineens de "verkeerde"
Vet vage TMF actie weer! |
|
|
| Apoptosis |
| quote: | Originally posted by Tall21
Zaterdag 2 maart @ 21:00 uur
Vrijdag 8 maart @ 23:00 uur
Staat op trance energy website... |
Vrijdags komt altijd een herhaling van de zaterdag ervoor...
k vond t een vet schrale kutstreek dat TE @ Utrecht niet vandaag kwam, terwijl t wel op teletekst enzow stond :mad:... zat me r erop te verheugen om t allemaal terug te zien |
|
|
| Dj Lex |
| 30 maart wordt de neiuwe uitgezonden |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Apoptosis
Vrijdags komt altijd een herhaling van de zaterdag ervoor...
k vond t een vet schrale kutstreek dat TE @ Utrecht niet vandaag kwam, terwijl t wel op teletekst enzow stond :mad:... zat me r erop te verheugen om t allemaal terug te zien |
Ja ik ook!
Maar geloof teletekst niet en heel TMF niet.
Trouwens gisteren (vrijdag) zou Tiesto live at DD dus worden herhaald om 23 00. NOU mooi niet hoor... kwam die foking Lexion party weer voorby, ik blij dat ik het vorige week zaterdag al had opgenomen.
oja ook lagge, kijk op teleteks 223 van TMF...... verslag van de afgelopen TE in Utrecht blablabla.... met top djs: jean:whip: jurgen:conf: gielen:D en marco v:eyes: <---hoe doen ze dat dan
Greetzz |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
30 maart wordt de neiuwe uitgezonden |
Mooi!!
Ik ben alleen bang dat het maar weer een uurtje zal zijn :(
Van mij mag ID&T idd met een TV zender komen, kan je tenminste beelden van het hele event zien ipv een schrale samenvatting van een uurtje... |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by tijs08
oja ook lagge, kijk op teleteks 223 van TMF...... verslag van de afgelopen TE in Utrecht blablabla.... met top djs: jean:whip: jurgen:conf: gielen:D en marco v:eyes: <---hoe doen ze dat dan
Greetzz |
in onze TV-gids stond er ook een stukje over, topdj's zoals Mark van Dale :conf: Jean :( en Marco V.... klopte dus geen hol van inderdaad
en ik en een paar vrienden wilden het gister gaan kijken en toen kwam dus die TE van thialf.....:( |
|
|
|
|