|
|
| Remy D |
Ik ben nieuw hier maar ik zal ook even vertellen waar ik was.
Bij mij in de buurt kwam Laidback Luke draaien. Zijn set duurde 3 uur en het was echt wel beter wat hij liet horen maar het had wel iets harder gemogen van mij...
Trouwens nog even over DD...wat een vet FEEST was dat op een supermooie locatie en zoals Bellie al zei was het geluid inderdaad fantastisch en de set van TIESTO was echt buitegewoon VET...
Maar ik moet zeggen dat ik Jean 3 maal kut vond draaien alleen ze laatste half uurtje vond ik wel ok.
Ik kan echt niet wachten tot de 29e voor qontact.
Mazzel
:o |
|
|
| Cosmic |
Leuke thread dit:p
Mijn eerste:
http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=30852
inhoud:
"misshien een domme vraag, maar
is het mogelijk om bij Audio Galaxy, terwijl je een nummer aan het downen bent, tegelijkertijd dat nummer te beluisteren? Bij WinMX kan dat namelijk wel.
Ben benieuwd."
Hehe, eens een leecher..... |
|
|
| moogwai |
Mijn eerste post was natuurlijk in het tracklist forum.
Dit is mijn eerste post op het NL forum in de thread van Blik "Beste nederlandse trancelied???" :D
| quote: | Originally posted by moogwai
Nederlands???? Aircape is Belgisch ;)
Het beste nederlands trancelied ?????
Is wel lastig.. zijn er veel te veel :D
Nederland Tranceland :cool: |
|
|
|
| Creamfields23 |
| Mijn eerste post was in het new releases forum. Kwam daar even Sonic inc. - Taste of summer promoten. Had ik erg lang naar gezocht en was zo blij dat ik eindelijk de titel had dat ik even moest whoren. :D Die paar post die daar na kwamen gingen alleen over XTC :stongue: Schammt zich diep deze jongen :crazy: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|