|
|
| Misery |
Åhhh ville bara göra er lite avundsjuka... :) Ska bli sjukt härligt med en riktig röjkväll.. :) DJ's som ska lira ikväll är bland andra Sekas och Grovskopa, nått ni hört talas om? Sekas har haft en hel del spelningar i Israel och spelar fruktansvärt trevlig musik. Vatt på en fest tidigare där han spelade,i malmö i somras. Skithärligt. Grovskopa, jaaa, mumsig techno... Väldigt trevligt det osså :) Så det kommer nog bli en underbar kväll! =) Hoppas ni andra också får kul ikväll! kolla in lite om festen här om ni känner för det: http://www.wank.dk
btw. ska nog ta med en democd o ge till sekas, kan ju hoppas han gillar det.. :) |
|
|
| x-dream |
| Låter underbart.....Du får ha det så trevligt..... |
|
|
| reveal |
| grovskopa lirar ju i lund ibland också... men det visste du kanske |
|
|
| Misery |
Jaja.. får väl kanske säga lite om kvällen nu då.. :)
Första djn va tråkig så vi går direkt till Grovskopa. Satan... Så jävla bra så det inte var sant. Mixar med 3 skivspelare, hela tiden 2 låtar som går, o det låter verkligen grymt bra.. :) Hans set blev man rätt trött av.. :) Sen kom Dj Wank, han som ordnar festerna. Samma slags musik som Grovskopa men ändå inte lika rolig. Så då vilade vi i en timme(hade nog dansat i 3 timmar då), o de va välbehövt.. :) Sen kom sekas... Och jaaa... Riktigt jävla apbra... Spelade underbar musik, tyärr var jag dock så trött då att jag knappt orkade dansa... Övrig info, dansade i 4 timmar (och jag har väldigt dålig kondition) på vatten (>5 liter gick åt) o dextrosol... Frukosten på båten hem är den godaste frukosten jag nånsin ätit, kaffet är det godaste jag nånsin druckit... :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|