return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 35 
19-08-2006: Intuition Summer Event - Whoosah!, Scheveningen [NL]

Gladius
andere tracklists ergens te bespeuren?
Loraine
quote:
Originally posted by Margaux
Haha dat ben ik ja:D, en ik was niet aant friemelen hoor

* kijkt nog eens naar de vele paparazzi picas en vids...
Je beseft toch wel dat dood door vierdeling staat op het opzettelijk frunnikken aan getrouwde/gebonden mannen, toch ?

quote:
Originally posted by Margaux
En tegen mij zeiden die Finnen dat proost: tipis was en tot ziens: moj moj. Maarja weet ik veel of dat ook echt zo is h�. Wie weet wat ik de hele tijd aant zeggen was :haha:

Proost is idd 'kippis' [kieppies] :D

Ze hebben je blijkbaar nog niet de leukste woorden geleerd :tongue2 :stongue:

Enfin...nog paar dagen nagenieten voordat de volgende Suomi Leikinlasku losbarst :toothless
Volgend jaar defo weer die kant op voor Hallmark
Estuera
quote:
Originally posted by Loraine

* kijkt nog eens naar de vele paparazzi picas en vids...
Je beseft toch wel dat dood door vierdeling staat op het opzettelijk frunnikken aan getrouwde/gebonden mannen, toch ?

Ocharme :D Jaloers of zo ?
En als ze het echt niet willen zouden ze het ook wel niet toelaten he ;)

( zo dat was deel 1 van de wraak voor die dj mag quote grap van jou)
Loraine
quote:
Originally posted by Estuera
Ocharme :D Jaloers of zo ?
En als ze het echt niet willen zouden ze het ook wel niet toelaten he ;)

( zo dat was deel 1 van de wraak voor die dj mag quote grap van jou)

Ik jaloers ? Raaaawrrrrr,hahahhaha. Jij moet als geen ander weten dat ik niet op blonde of kaalgeschoren koppies val... :p
Enne...je bent voorspelbaar boef, met je zngd wraak :toothless
Ontopic: Jij was trouwens ook vroeg weg of nie ? :disbelief Toch niet al zo vroeg uitgeput van al die aandacht?...zo'n jonge god als jij haalt toch met gemak een nachtje door ? :tongue2
Estuera
quote:
Originally posted by Loraine
Ik jaloers ? Raaaawrrrrr,hahahhaha. Jij moet als geen ander weten dat ik niet op blonde of kaalgeschoren koppies val... :p
Enne...je bent voorspelbaar boef, met je zngd wraak :toothless
Ontopic: Jij was trouwens ook vroeg weg of nie ? :disbelief Toch niet al zo vroeg uitgeput van al die aandacht?...zo'n jonge god als jij haalt toch met gemak een nachtje door ? :tongue2

Mijn chauffeur moest nog gaan werken die nacht dus als ik nog thuis wilde raken moest ik wel mee ;)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium