return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 
Nieuwe plaat van tiesto???

eieregooie
Misschien is er wel niemand die het echt goed vindt ;)
SnuggLe
d
quote:
Originally posted by AirPole
EDIT: Bram, je hebt wel een beetje gelijk, maar zelf kom je ook alleen maar weer over de technische kant van deze draad te spreken, en inhoudelijk zelf ook weinig.

Zo he iemand ie me gelijk geeft :D

Maareh....ik kan inhoudelijk weinig zeggen omdat ik de plaat niet gehoord heb. Dus daarom zeg ik er ook niets over, mag dat? Ik hou mijn oordeel voor me over de plaat totdat ik er dus wat zinnigs over kan zetten. En hiermee reageer ik meteen op:

quote:
Originally posted by BaRTeZ
Maareh, wat vind jij van die nieuwe Tiesto? :toothless

(Ik vind het overigens een plaat van niks)

Verder:

quote:
Originally posted by ahp2002
Jezus, wat hoor ik nu op dance-tunes.com

Sander Kleinenberg was zo moe de afgelopen weken dattie maar twee woordjes (ofzo) kon veranderen van een ouwe plaat.

toen heeft ie 20 uur lopen jengelen of de plaat Sensation White anthem kon worden, zodat ie zn geld terug kon verdienen van alle gemiste gigs..

boeeeeeeeee :whip:

Als dat zo is dan is dat ntuurlijk zwaar stupid :) Maar...het is wel leuk om Harmen op deze manier proberen in de zeik te zetten, maar feit is dat hij die 2 woordjes niet speciaal voor Sensation wijzigt, maar dat dat al standaard is (het was bv ook in de ASta in Den Haag ineens 'This is The Hague'.

En 2 Ei: helder, snap je ook wel, maar het is wel een typische reactie vaak alhier.
robin
quote:
Originally posted by eXos
tis toch logish als je door de jaren heen minder van trance bent gaan houden dat dit soort platen ruk zijn. Maar t heeft weinig zin om hier zo'n drama van te maken.

Spijker op zn kop..

Deze plaat is echt geen discussie/drama waard zeg...
Chicane
Die nieuwe van Menno de Jong en Leon Bolier, das pas vette ruk! :p

Edit: en het kan me aan me linkerteelbal kriebelen dat die Menno hier het forum leest, jonge je nieuwe track is gewoon net zo dood als het kapsel van Balkenende.
eieregooie
Ik denk niet dat hij zich eraan stoort dat je zegt wat je ervan vindt. Als iedereen je alleen maar loopt op te hemelen heb je ook geen houvast.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland