|
|
| BaRTeZ |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Dit is weer typisch TA. Zeg je iets negatiefs is het meteen bashen.
tot
Oftewel: ga gewoon eens inhoudelijk op het bovenstaande in. |
Maareh, wat vind jij van die nieuwe Tiesto? :toothless
(Ik vind het overigens een plaat van niks) |
|
|
| Muppy |
En heeft iemand een linkje naar This Is Sensation?
Miami is goed te doen:D |
|
|
| ahp2002 |
Jezus, wat hoor ik nu op dance-tunes.com
Sander Kleinenberg was zo moe de afgelopen weken dattie maar twee woordjes (ofzo) kon veranderen van een ouwe plaat.
toen heeft ie 20 uur lopen jengelen of de plaat Sensation White anthem kon worden, zodat ie zn geld terug kon verdienen van alle gemiste gigs..
boeeeeeeeee :whip: |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by magrec
hey dit is toch pure crap...maakt mij niet uit wie dit heeft gemaakt maar dit is pure crap niks meer en niks minder.Als dit de huidige stand van zaken is in de trance wereld :rolleyes:
|
Nou, ZO erg is het nu ook weer niet met de Trance, maar IMO zijn er wel HEEL weinig goede tunes de laatste tijd. En inderdaad, ook deze remix laat me echt gewoon koud. Wat een bagger zeg.
EDIT: Bram, je hebt wel een beetje gelijk, maar zelf kom je ook alleen maar weer over de technische kant van deze draad te spreken, en inhoudelijk zelf ook weinig. |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by ahp2002
Jezus, wat hoor ik nu op dance-tunes.com
Sander Kleinenberg was zo moe de afgelopen weken dattie maar twee woordjes (ofzo) kon veranderen van een ouwe plaat.
toen heeft ie 20 uur lopen jengelen of de plaat Sensation White anthem kon worden, zodat ie zn geld terug kon verdienen van alle gemiste gigs..
boeeeeeeeee :whip: |
Hij heeft laatst 30 nieuwe tracks aan zijn discography toegevoegd.
this miami
this rotterdam
this The hague
etc :p |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|