return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 
Nieuwe plaat van tiesto???

eieregooie
Jezus Harmen, waar gaat het je nou om? Ok, je vindt er niks aan? Nou en? Er wordt zoveel troep gemaakt, daar ga je toch ook niet allemaal een thread voor maken? "Jongens, moet je eens luisteren hoe kut dit is!"

Het gaat je duidelijk om het bashen van Tiesto, en daarbij ook nog even trance in het algemeen... En dan doe je ook nog alsof het belachelijk is dat niet iedereen het met je eens is. In plaats van dat je nou eens een thread maakt over een plaat die je WEL leuk vindt, dan heeft de rest er misschien ook nog wat aan.
Creamfields23
yep posten die progressive ! :D
Siesta
- Zit weer riedeltje van flight 643 in
- De break is slecht gedaan
- Slecht afgemixt, heel slecht voor een naam als Tiesto

Schijnt ook dat Geert Huinink weg is bij tijs, ene Denzel D doet nu de producties.... En dat valt te horen

Zit totaal geen lekkere lijn in de melodie. Het sputtert maar wat vaag aan..

Jammer Tijs!
Creamfields23
Ger heb jij nog ergens een recent setje ??? :D Thread sucks anyway :p
SnuggLe
quote:
Originally posted by eieregooie
Jezus Harmen, waar gaat het je nou om? Ok, je vindt er niks aan? Nou en? Er wordt zoveel troep gemaakt, daar ga je toch ook niet allemaal een thread voor maken? "Jongens, moet je eens luisteren hoe kut dit is!"

Het gaat je duidelijk om het bashen van Tiesto, en daarbij ook nog even trance in het algemeen... En dan doe je ook nog alsof het belachelijk is dat niet iedereen het met je eens is. In plaats van dat je nou eens een thread maakt over een plaat die je WEL leuk vindt, dan heeft de rest er misschien ook nog wat aan.

Dit is weer typisch TA. Zeg je iets negatiefs is het meteen bashen.

Ei, als jij het nou eens gewoon omdraait en meediscussiert waarom jij het wel of geen slechte plaat is, dan komen we nog ergens. Neem een voorbeeld aan Gerrit bv. "Lekker belangrijk" is zo'n simpele oplossing altijd. Dan kan ik bij ieder topic waar ik geen ruk aan vindt of wat ik een 'lekker belangrijke' discussie vindt dat zelfde neerzetten. Nee daar heb je wat aan :conf:

Harmen geeft zijn mening. Klopt, misschien wat kort door de bocht, maar het is gewoon een mening. Als andere mensen daar gewoon op ingaan (hoe slecht of goed het nummer is, ik heb het niet eens gehoord) dan heb je een dis-cus-sie. Maar dat schijnt niet te kunnen hier op TA. Harmen is namelijk niet de enige die dat vindt.

Mag er hier alleen maar goed nieuws ofzo? Of mensen die zover met hun hoofd in de kont van sommige artiesten zitten (we kennen de voorbeelden wel, zoals bv een Amber vroeger) dat je neit weet waar de artiest eindigt en zij beginnen?

(En nee dit is geen TA bashen, voor alle Zzandirts etc weer boven water komen die over het eerste zinnetje vallen). Oftewel: ga gewoon eens inhoudelijk op het bovenstaande in.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland