return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 
Party reviews (uitgezonderd de grote festivals)

Phortastic
Naar mijn weten is er niet echt een thread voor reviews van kleinere feestjes te geven? Dus bij deze.

Ik zal beginnen met feestje gisteren in de versuz in Hasselt. Steve Angello draaide daar namelijk 2 uur.

Ik had via via free entrance op de gastlijst dus ik dacht: we zullen maar eens gaan zien, toch gratis :D

We kwamen aan rond half 1, Muziek op dat moment was te doen. Iets na 2 begon Angello aan zen set. Volk was goe toegestroomt en de sfeer zat er drekt goed in want Angello startte direct met een paar knallers waaronder Röyksopp - What Else Is There? (Trentemøller Remix) :eyespop:

Maar daarna was het om zeep... Toen draaide ie "Sweet Dreams" voor een 10tal minuten :conf: Hij bleef er maar in scratchen en liet dat ieder keer breaken. Kvond er eerlijk gezegd ni veel aan. Toen ging ie over naar monotoon gebeuk. En dit voor een uur aan een stuk... Met nog een half uur van zen set te gaan zijn we gewoon weggegaan. Zware ontgoocheling moet ik zeggen.

Als DJ is dit een dikke buis. TOTAAL geen flow en buildup in zen set. En dan ook nog es een enorm slechte trackselectie. Nuja moest ik ni gratis entree gehad hebben was ik ook ni geweest maar men vermoeden over Angello als DJ is eigenlijk enkel maar bevestigd.

Jammer, maar volgende keer beter :)
FenixStyle
quote:
Originally posted by Phortastic
Naar mijn weten is er niet echt een thread voor reviews van kleinere feestjes te geven? Dus bij deze.

Ik zal beginnen met feestje gisteren in de versuz in Hasselt. Steve Angello draaide daar namelijk 2 uur.

Ik had via via free entrance op de gastlijst dus ik dacht: we zullen maar eens gaan zien, toch gratis :D

We kwamen aan rond half 1, Muziek op dat moment was te doen. Iets na 2 begon Angello aan zen set. Volk was goe toegestroomt en de sfeer zat er drekt goed in want Angello startte direct met een paar knallers waaronder Röyksopp - What Else Is There? (Trentemøller Remix) :eyespop:

Maar daarna was het om zeep... Toen draaide ie "Sweet Dreams" voor een 10tal minuten :conf: Hij bleef er maar in scratchen en liet dat ieder keer breaken. Kvond er eerlijk gezegd ni veel aan. Toen ging ie over naar monotoon gebeuk. En dit voor een uur aan een stuk... Met nog een half uur van zen set te gaan zijn we gewoon weggegaan. Zware ontgoocheling moet ik zeggen.

Als DJ is dit een dikke buis. TOTAAL geen flow en buildup in zen set. En dan ook nog es een enorm slechte trackselectie. Nuja moest ik ni gratis entree gehad hebben was ik ook ni geweest maar men vermoeden over Angello als DJ is eigenlijk enkel maar bevestigd.

Jammer, maar volgende keer beter :)

Heb nog even overwegen om ook te gaan, maar door gebrek aan volk da meewou en aangezien ik ook nog met examens zit ben ik toch maar thuisgebleven.. Maar blijkbaar heb ik niet veel gemist dan :) Qua producties vind ik hem nochtans best wel goed, de "Swedish House Maffia"-sound valt best wel te pruimen als afwisseling van trance.. Nuja, binnenkort op Tomorrowland maar eens checken of Axwell wel ne betere dj is.. ;)
Eagle`
Kort reviewtje van Werchter je sais, but it

Net uurtje terug van Werchter, spijtig genoeg Depeche Mode niet meer kunnen zien, wanwege vakantiejob morgenvroeg. Anyhowzor vrijdagavond was echt af in de Marquee. Programma was als volgt:

Tiga
Vitalic
Tiga
Soulwax
Tiga
2 Many DJ's

Volgens Nieuwsblad overstemde Marquee vrijdagavond de mainstage-area en eerlijk gezegd ik kan het best geloven, de sfeer die daar heerste was echt ongelofelijk, ik durf bijna te zeggen nog nooit eerder meegemaakt zelf niet op een EDM gebeuren/festival/event. De combinatie van een avond vette, dirty electro en de swoele temperatuur was echt goed en de live-performance die Vitalicneerzette was zonder te willen overdrijven echt één van de beste optredens die ik ooit gezien heb :eyespop:. Ook van hoog niveau was de performance van Soulwax wat later, echt heel geslaagd.

On a sidenote van dit korte reviewtje: Discobar Galaxie stage aan de de ingang was weer vollen bak ambiance as always :toocool:

edit: spijtig dat we na 1 avond al door onze 4 bakken bier zaten :(
Real
Werchter is overrated. Stomme pers. :whip:
djcresto
quote:
Originally posted by Real
Werchter is overrated. Stomme pers. :whip:

Het brengt 4 dagen na elkaar 80000 personen op de been. Het verdient dus zeker aandacht.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium