return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 
Party reviews (uitgezonderd de grote festivals)

Synthesia
Ach verdoeme, had der geen idee van dat Praga Khan ging komen...anders had'k ook geweest.. :/
djcresto
quote:
Originally posted by FUSyke
@ Cresto: Was jij daar gisteren ook niet? In een zwart t-shirt van Puta Madre?

neenee Lokerse feesten en puta madre zijn niets voor mij ;)
1Million$shot
gisteren feestje in Versuz

rating 7/10

was fun, sfeer zat er goed in, was niet te veel volk in vip dus kon af en toe ff lekker zitten.

muziek : weinig hoogtepunten. Natuurlijk kon Put your hands up for detroit niet ontbreken, het dak ging er ff af! Heb ook enorm genoten van Djuma Soundsystem - Les Djinns (Trentemoller remix) :eyespop:
Jammer genoeg weet de overgrote meerderheid zulke schijfjes niet te apprecieren en staan ze daar dan maar wat te staan. Ge ziet zo een blik in hun ogen van "allez wa speelt dien vozen dj nu! Waarom speelt die gene milk inc ofzo ?"

volk : veeeeeeeeeel schoon vrouwen (I LOVE LIMBURG :D)
paar walen/fransen die wat graaf stonden te doen in de toiletten :whip:

Promogirls van BURN :crazy: :crazy: , lekker !!!! (het drankje é ;))

over maand of twee ga'k nog wel eens terug
Kaidreas
quote:
Originally posted by Phortastic
Naar mijn weten is er niet echt een thread voor reviews van kleinere feestjes te geven? Dus bij deze.

Ik zal beginnen met feestje gisteren in de versuz in Hasselt. Steve Angello draaide daar namelijk 2 uur.

Ik had via via free entrance op de gastlijst dus ik dacht: we zullen maar eens gaan zien, toch gratis :D

We kwamen aan rond half 1, Muziek op dat moment was te doen. Iets na 2 begon Angello aan zen set. Volk was goe toegestroomt en de sfeer zat er drekt goed in want Angello startte direct met een paar knallers waaronder Röyksopp - What Else Is There? (Trentemøller Remix) :eyespop:

Maar daarna was het om zeep... Toen draaide ie "Sweet Dreams" voor een 10tal minuten :conf: Hij bleef er maar in scratchen en liet dat ieder keer breaken. Kvond er eerlijk gezegd ni veel aan. Toen ging ie over naar monotoon gebeuk. En dit voor een uur aan een stuk... Met nog een half uur van zen set te gaan zijn we gewoon weggegaan. Zware ontgoocheling moet ik zeggen.

Als DJ is dit een dikke buis. TOTAAL geen flow en buildup in zen set. En dan ook nog es een enorm slechte trackselectie. Nuja moest ik ni gratis entree gehad hebben was ik ook ni geweest maar men vermoeden over Angello als DJ is eigenlijk enkel maar bevestigd.

Jammer, maar volgende keer beter :)

dat was er dus wel.... forumsearch!!!!!!!!
Phortastic
1Million$shot zijde al eens op ne donderdag naar de versuz geweest? Dan moet ge eens naar boven in da kleiner zaalke gaan zien. Bart Maes draait daar dan (tenzij dat veranderd is) en dat is meestel wel vette house. Of allé omdat gij het zijt: vette groove :p

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium