|
|
| Phortastic |
Gisteren hasselt beach geweest.
Rond een uur of 9 kwam ik aan en was Sweet Coffee begonnen. Dat deze Belgische deephouse formatie de pan uit swingt wist ik al, en ze bewezen dat hier ook. Super optreden van hun. Toen was het de beurt aan Dj Tofke :wtf:
Was niet eens zo slecht :clown:
Veel hitjes maar wel vette hitjes (Booka Shade - Mandarine girl bijvoorbeeld). Hierna was het de beurt aan Ian Van Dahl :stongue:
Dat suckte wel :)
Toen was het de beurt aan Peter Luts en Domenico ofzoget (van Transit East dacht ik). Was ook wel redelijk goed :)
Was ook mooi zand aangelegd voor het podium en de sfeer zat er constant goed in. Goed geamuseerd, en voor 4 euro inkom kunde ni sukkelen :) |
|
|
| Solar1 |
Blijkbaar is niemand anders naar Ferry Corstens LEF-party @ Parkkade Rotterdam geweest, vandaar mijn korte review.
Ik kan zeggen dat het voor mij een SCHITTEREND feestje was!!! Ben nu nog steeds aant nagenieten, dus dat zegt genoeg...
Wij arriveerden rond 15u. Tot 17u draaiden 2 onbekendere DJ's (Joeri heette eentje), vnl groovy sound. Niets voor mij, maar leuk als opwarmertje. Naarmate de tijd vorderde werd hun set meer trance-gericht.
Rond 17u verscheen de man waar het volledig rond draaide die namiddag en avond. Voor mij persoonlijk was het alweer een jaar geleden dat ik hem aan t werk zag. Ik moet zeggen, zijn set van afgelopen vrijdag kon me volledig bekoren! 6(!) uren lang me super geamuseerd en volledig overgegeven aan de muziek. Heeeeerlijke melodische, uplifting trance afgewisseld met ferrys eigen LEF sound, veel eigen werk en remixen. Ferry was in topvorm! ZN set werd afgesloten met het mooie Corderoy-Sweetest Dreams (Ferry remix)
De sfeer was ook opperbest, enkel de overdreven warmte was een beetje minder, maar werd snel vergeten met zulk een hemelse muziek.
Nadien gezegd dat ie in Boom zo mag verderdoen. Hij ging er het beste van maken, en zeker goedmaken omdat hij vorig jaar zo inderhaast moest vertrekken op TL. Dat beloofd!
Foto's vind je op
www.dancelinx.nl
www.partyflock.nl
Grts!! |
|
|
| Phortastic |
Gisteren muziekodroom in hasselt geweest. Main act was Freeform Five en daarvoor was ik ook gegaan met ne maat :)
Kwamen redelijk vroeg aan, wat buitengezeten tot een uur of 1 tot Freeform Five moest beginnen. Begon zen set redelijk met electrohouse en house. Was niet whaaw, maar ook niet slecht. Maar naarmate zijn set vorderde werd het beter en beter, wat ook de bedoeling is natuurlijk.
En het laatste halfuur was helemaal insane :crazy: :crazy: :crazy:
Gezweet gelijk een paard en dat allemaal door die rotzak van ne Freeform Five :whip: :toothless
Paar platen die ik me herinner:
- Freeform Five - No More Conversation (Mylo Remix) :eyespop:
- Lindstrøm - I Feel Space (Tomba Spezial Space - Tiefschwarzturntablerockeredit) [of de Freeform 5 Part 1 & 2 mix...; daar wil ik van af zijn, in ieder geval is die i feel space een BOEM :eyespop: :eyespop: ]
- Freeform Five - Eeeeaaooww (remix?)
- Tigerskin - Neontrance :eyespop:
- Een remix van een oudere plaat met de vocal "Im Lonely!... Im Lonely Tonight!" (iemand trouwens idee hoe die plaat origineel heet??)
- Nog stuk of 2 techhouse boemen waarvan ik niet op de naam kwam :)
Conclusie: super avondje met een geweldige set van Freeform Five gaande van techhouse, electrohouse tot zelfs soms redelijk breakbeat.
Derna waren nog Ed & Kim tot 5 uur maar toen hebben we meer buiten zitten uitblazen dan iets anders. Men pijp was uit :tongue2
Iets voor 5 doorgegaan na een super avondje.
Volgende week zijn er nog SMOS en BABY B + ED en KIM en de week derop Ed en Kim en jan van biesen. Misschien weer eens naar 1 van die 2 donderdagen afzakken... Smos & baby B is lekkere funky house en jan van biesen is normaal ook goed. Zit snor dus :) |
|
|
| FUSyke |
Lokerse Feesten
Maandag ben ik naar Zornik geweest. Het was al voor de 6de keer dat ik ze zag en telkens brengen ze een andere show. Maandag hadden ze gezorgd voor een groot ledscreen en vuurwerk. Ze hebben enkele nieuwe nummers gebracht en die waren toch redelijk hard.
Donderdag wa het de beurt aan Jamiroquai. Ik was vooral gekomen vor zijn hits te horen. Hij heeft er wel enkele gebracht, maar hij heeft ook veel oud werk gezongen. En veel nummers maakte hij ook te langdradig. Voor de rest was het wel goed.
En gisteren (zaterdag) was ik dan gegaan voor Praga Khan en Armand Van Helden. PK heeft een leuke show gebracht met enkele nieuwe nummers en natuurlijk met Breakfast In Vegas, Lonely, Isolation, Tausend Sterne, The Power Of The Flower, Luv U Still, ... Na PK was het de beurt aan Armand Van Helden. Hij draaide heerlijk met weinig commercieel werk. Het was wel spijtig dat het publiek erg tam was (dit was het bij de andere optredens ook). Hij mag zeker nog eens terug komen maar dan liefst in een club. Hij draaide Fedde Le Grand - Put Your Hands Up For Detroit:crazy: Dit is echt wel een heerlijke schijf!
Alles was goed georganiseerd: Je moest niet te lang wachten om jetons te kopen; de bediening ging vlot; ...
Een klein minpuntje waren enkele boeren die steeds met bier moesten gooien.
De Gentse Feesten zijn veel groter dan de lokerse maar qua optredens steekt Lokeren toch ver boven Gent uit.
@ Cresto: Was jij daar gisteren ook niet? In een zwart t-shirt van Puta Madre? |
|
|
| Push2005 |
| quote: | | Cresto: Was jij daar gisteren ook niet? In een zwart t-shirt van Puta Madre? |
Oei oei, wat lezen we nu ? :toothless |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|