| Nabistai |
| quote: | Originally posted by Eagle`
Kort reviewtje van Werchter je sais, but it
Net uurtje terug van Werchter, spijtig genoeg Depeche Mode niet meer kunnen zien, wanwege vakantiejob morgenvroeg. Anyhowzor vrijdagavond was echt af in de Marquee. Programma was als volgt:
Tiga
Vitalic
Tiga
Soulwax
Tiga
2 Many DJ's
Volgens Nieuwsblad overstemde Marquee vrijdagavond de mainstage-area en eerlijk gezegd ik kan het best geloven, de sfeer die daar heerste was echt ongelofelijk, ik durf bijna te zeggen nog nooit eerder meegemaakt zelf niet op een EDM gebeuren/festival/event. De combinatie van een avond vette, dirty electro en de swoele temperatuur was echt goed en de live-performance die Vitalicneerzette was zonder te willen overdrijven echt één van de beste optredens die ik ooit gezien heb :eyespop:. Ook van hoog niveau was de performance van Soulwax wat later, echt heel geslaagd.
On a sidenote van dit korte reviewtje: Discobar Galaxie stage aan de de ingang was weer vollen bak ambiance as always :toocool:
edit: spijtig dat we na 1 avond al door onze 4 bakken bier zaten :( |
Volledig mee akkoord :D Tiga, Vitalic, Soulwax & 2 Many Dj's waren subliem! Dit was zonder twijfel het beste feestje van 2006 tot nu toe (en misschien wel 2005 ook).
Btw, het werchter-gebash wordt afgezaagd  |
|
|