|
|
| Push2005 |
Ok, de examens zijn voor de meesten al gedaan; maar aangezien mijn ik er nog een paar mondeling heb vroeg ik me af:
Hoe ga jij naar een mondeling examen ? (ik hou van polls :p)
Vroeger was het zo ongeveer verplicht dat je een kostuum droeg, of ge mocht naar huis terugkeren om je deftig te kleden. Ik weet niet of die eisen verschillen onder hogescholen en universiteiten, maar dit is toch wat ik heb gehoord :)... Nu zijn de tijden al een beetje veranderd, maar toch...
In het middelbaar heb ik nooit echt veel mondelinge gehad, en omdat je de leraars enzo toch kent heb ik nooit een kostuum aangedaan; maar kleedde me wel deftig (hemd enzo).
Nu doe ik eigenlijk een kostuum aan voor profs die da precies wel verwachten (zoals van economie); maar die van de talen da zijn halve clochards dus vind ik da een hemd volstaat :p. Dus het hangt af van de prof.
En nu jullie... ;) |
|
|
| lievez |
nooit in kostum geweest. kvond da ma redelijk debiel :p
tis ni omdagge in kostum gaat dagget ineens veel beter gaat daan, of andersom :p |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by lievez
nooit in kostum geweest. kvond da ma redelijk debiel :p
tis ni omdagge in kostum gaat dagget ineens veel beter gaat daan, of andersom :p |
Kvind da ook debiel, ma wa telt is wa dienen debiel voor u daarvan denkt |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by diddi
Kvind da ook debiel, ma wa telt is wa dienen debiel voor u daarvan denkt |
De één apprecieert het, de ander hecht er geen belang aan ;)
Daarom probeer ik het zo'n beetje zelf te gokken...
Kmoet zeggen dak eigenlijk wel graag een kostuum draag, alleen wordt ge dan tegenwoordig zo bekeken (als ge geen zakenman zijt tenminste) :D
Ik draag wel sowieso een lange donkere broek en deftige schoenen. |
|
|
| djcresto |
Int middelbaar werden we bij sommige verplicht van in kostuum te komen. Toch alleszins deftige broek, hemd en plastron. Hiervoor nam ik kleren van men pa.
Int hoger droeg ik altijd jeans en een hemdje ofzo. Niks speciaal. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|